VOLTEROS

VOLTEROS

Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 23 Αυγούστου 2024

Σταύρος Σβήγκος: "Δεν ήμουν κλειστός να πάω με άνδρα, έχω πειραματιστεί σε πράγματα..."

 


Ο Στάυρος Σβήγκος μιλά για τα ταμπού και τον πειραματισμό στη σεξουαλική του ζωή




Στο Sex Podcast της Δάφνης Καραβοκύρη μίλησε ο Στάυρος Σβήγκος, αναφερόμενος στα ταμπού, τα οποία κυριαρχούν στις μέρες μας και τον πειραματισμό.

"Γενικότερα δεν έχω ταμπού κι έχω πειραματιστεί σε πράγματα που γεννιούνται εκείνη τη στιγμή, όχι να το αποφασίσω από πριν και να πάω στοχευμένα. Όποτε μου έχει συμβεί κάτι τέτοιο, δεν έχει πετύχει ποτέ" είπε αρχικά ο Σταύρος Σβήγκος.

"Δεν γεννήθηκε, ήταν επί τούτου. Ένα κάλεσμα, για παράδειγμα, για ομαδικό σεξ. Ένιωθα ότι ήταν σαν να μου έλεγαν "έλα να φάμε, να συζητήσουμε, να δώσουμε τα χέρια, εντάξει". Δεν μπορώ έτσι, δεν μου κάνει. Έγινε, παρόλα αυτά, αλλά μέτρια. Έχει συμβεί και πετυχημένα. Δεν είμαι άνθρωπος με ταμπού. Και με το ίδιο φύλο, με άνδρα δεν ήμουν κλειστός, απλώς δεν μου βγαίνει. Δεν έχω νιώσει ποτέ τέτοια ανάγκη", παραδέχεται ο ηθοποιός αμέσως μετά" πρόσθεσε.


yupiii.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου