VOLTEROS

VOLTEROS

Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 20 Αυγούστου 2024

Δημοσθένης Βαμβακάς: Θα ήθελα να σας ενημερώσω για την απόφασή μου να παραιτηθώ από το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου μας. ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΒΑΤΟΛΑΚΚΟΥ

 


Προς το Διοικητικό Συμβούλιο του ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΌΓΟΥ .ΒΑΤΟΛΑΚΚΟΥ , τα μέλη και όλους τους συγχωριανούς μου.

Θα ήθελα να σας ενημερώσω για την απόφασή μου να παραιτηθώ από το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου μας.
Σίγουρα δεν μου είναι εύκολο να αφήσω κάτι το οποίο μόχθησα για να χτιστεί αλλά να είστε βέβαιοι ότι από την πρώτη στιγμή της εμπλοκής μου, προσπάθησα να κάνω ότι καλύτερο σε όλα τα επίπεδα είτε εσωτερικά είτε όσον αφορά την εξωστρέφεια.
Η ειλικρίνεια,
 
 
και η εντιμότητα ήταν πάντα η προτεραιότητα μου κ πάνω σε αυτό εθελοντικά αποδέχτηκα κάθε πρόκληση με απώτερο σκοπό να αναδείξω το χωριό μας και να αφήσουμε στα μικρά παιδιά μας μια παρακαταθήκη.
Βασικές αξίες για μένα όπου τις τηρώ πιστά κ απαρέγκλιτα είναι η Αξιοπρέπεια, η Τιμή και η Ειλικρίνεια, έχοντας τη πεποίθηση ότι με αυτά τα τρία όλα διορθώνονται.
Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες μου στο Διοικητικό Συμβούλιο για την πολύτιμη συνεργασία τα τελευταία 7 χρόνια και να τους βεβαιώσω ότι οι στόχοι που έθεσα εγώ προσωπικά έχουν επιτευχθεί κ για το μόνο που κόπιαζα ήταν αυτό.
Δεν άφησα καμμία υπόσχεση ανεκπλήρωτη και δεν αδίκησα ποτέ κανένα.
Κλείνοντας, θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι, παρά την αποχώρησή μου από το Διοικητικό Συμβούλιο, θα συνεχίσω να στηρίζω το Σύλλογο και ως Μέλος της Τοπικής Κοινότητας αλλά και ως Πρόεδρος του Αθλητικού μας Σωματείου και θα βρίσκομαι δίπλα σας, με όλες μου τις δυνάμεις.
Σας ευχαριστώ για κάθε στιγμή...


Με εκτίμηση,
Δημοσθένης Βαμβακάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου