VOLTEROS

VOLTEROS

Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2024

Ανέκδοτο: Ο συναγωνισμός των γέρων

Ήταν 3 γέροι και συναγωνίζονταν για το ποιανού το χέρι τρέμει πιο πολύ. 
Λέει ο πρώτος γέρος: 
- Εγώ πήγα να πλύνω τα δόντια μου και έσκισα το στόμα μου από το πολύ κούνημα. 
Λέει ο δεύτερος γέρος: 
- Εγώ πήγα να κουρέψω έναν και του έσκισα όλο το κεφάλι. 
Και τότε λέει ο τρίτος γέρος: 
- Καλά ρε με δουλεύτε; Εγώ πήγα να κατουρίσω και "τελείωσα" 5 φορές!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου