Λαϊκές Αγορές αποκλειστικά με παραγωγούς
Στο τελικό στάδιο του σχεδιασμού της φαίνεται πως είναι η δημιουργία λαϊκών αγορών αποκλειστικά με παραγωγούς. Όπως είπε ο κ. Αναγνωστόπουλος στόχος του Υπουργείου Ανάπτυξης είναι να δοθεί η μεγαλύτερη δυνατότητα στους παραγωγούς να απευθύνονται στον καταναλωτή ώστε να υπάρχει μεγαλύτερος ανταγωνισμός μεταξύ των πωλητών αλλά και μια αδιαμεσολάβητη σχέση μεταξύ του αγρότη-παραγωγού και του καταναλωτή, χωρίς ενδιάμεσα να υπάρχει κάποιος μεσάζων» «Υπάρχουν βέβαια όρια. Προφανώς κάποιος αγρότης που παράγει το προϊόν του, για να είναι στη λαϊκή θα πρέπει να βγάλει και το κόστος της παρουσίας του σε μια λαϊκή»
«Αυτή τη στιγμή στις λαϊκές υπάρχει μίγμα παραγωγών και εμπόρων. Αυτό που θα αλλάξει είναι ότι θα δοθεί μεγαλύτερη πρόσβαση στους παραγωγούς όπου θα υπάρχουν λαϊκές αποκλειστικά παραγωγών λαϊκών αγορών. Θα δημιουργηθούν και καινούριες λαϊκές και αυτό θα γίνεται με απόφαση της τοπικής αυτοδιοίκησης. Δηλαδή ο αρμόδιος φορέας της ΤΑ για τις λαϊκές αγορές της περιοχής, θα παίρνει την απόφαση. Θα υπάρχουν και λαϊκές αποκλειστικά των παραγωγών. Ανάλογα με τη ροή των νομοσχεδίων θα περάσει από τη Βουλή. Εξετάζεται με πολύ μεγάλη ένταση αυτή τη στιγμή». Τόνισε ο κ. Αναγνωστόπουλος
Αξιολόγηση των Καταναλωτικών Ενώσεων και μετά χρηματοδότηση
Για την ισχυροποίηση των ενώσεων καταναλωτών και τη χρηματοδότησή τους ο κ. Αναγνωστόπουλος αποκάλυψε πως αυτή τη στιγμή γίνεται αξιολόγηση των Ενώσεων καταναλωτών με βάση τη νέα Ευρωπαϊκή Νομοθεσία «σχετικά με τη δυνατότητά τους να ασκούν αντιπροσωπευτικές αγωγές στα δικαστήρια υπέρ των καταναλωτών». Όπως είπε ο ίδιος «εφόσον έχουμε μια αξιόλογη ένωση καταναλωτών που κάνει τη δουλειά της κι έχει αποτύπωμα στην καθημερινότητα για τους καταναλωτές, εκεί θα προβλεφθεί και κάποια χρηματοδότηση» .
Και φέτος θα έχουμε «Καλάθι Χριστουγέννων»
Όπως είπε ο κ. Αναγνωστόπουλος «Το καλάθι του νοικοκυριού πρέπει να προσαρμόζεται στην εποχική διαμόρφωση των καταναλωτικών συνηθειών» κάτι που θα γίνει και φέτος. «Και φέτος θα υπάρχει εποχικό καλάθι, Χριστουγέννων» αποκάλυψε σημειώνοντας ότι όταν υπάρχει εποχικά αυξημένη ζήτηση για συγκεκριμένα αγαθά, τότε πρέπει το καλάθι του νοικοκυριού να αποκτά εποχική διαμόρφωση «ώστε οι καταναλωτές να γνωρίζουν που θα βρουν τις καλύτερες τιμές, να ξέρουν ποιες είναι οι «δίκαιες» τιμές».
Νίκος Κοκκινόπουλος
aftodioikisi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου