Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2024

Άσκοπη χρήση των αλάρμ στο αυτοκίνητο -Ποιο πρόστιμο προβλέπεται


Η σωστή χρήση των αλάρμ και του φλας πρέπει να είναι γνωστή σε όλους τους οδηγούς, ιδίως σε περιπτώσεις όπου θέλουν να σταθμεύσουν σε έναν πολυσύχναστο δρόμο.

Η εύρεση θέσης στάθμευσης μπορεί να είναι πολύ δύσκολη, ειδικά στα κεντρικά σημεία των μεγάλων πόλεων. Γι’ αυτό πολλοί οδηγοί ανάβουν τα αλάρμ και καταφεύγουν στο παράνομο διπλοπαρκάρισμα.

Η αλήθεια είναι ότι η πλειοψηφία των οδηγών έχει παρερμηνεύσει την έννοια των αλάρμ και των φλας και όταν τα χρησιμοποιεί, συνήθως το κάνει λανθασμένα.
 
 
Δικαιολογημένα θα πούμε, μιας και οι Έλληνες οδηγοί χρησιμοποιούν τα φλας μόνο όταν πρόκειται να στρίψουν και για όλες τις άλλες περιπτώσεις στάσης ή στάθμευσης χρησιμοποιούν τα αλάρμ. Κάτι σαν άγραφος νόμος.



Η πραγματικότητα όμως είναι ότι υπάρχει κανονικός, γραμμένος νόμος, που αναφέρει πότε πρέπει να χρησιμοποιούμε το ένα και πότε το άλλο. Τα αλάρμ ή σύστημα φωτεινού συναγερμού ή φώτα έκτακτης ανάγκης όπως τα αναφέρει ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο όταν το όχημα έχει ακινητοποιηθεί και δημιουργείται κίνδυνος για τρίτους από την ακινησία. Εκτός από την περίπτωση ακινησίας του οχήματος, επιτρέπεται να τεθούν σε λειτουργία τα αλάρμ, μόνο όταν κινδυνεύουν άλλοι χρήστες του δρόμου από το δικό μας όχημα (κάποιο πρόβλημα εν κινήσει). Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, η χρήση των αλάρμ τιμωρείται με πρόστιμο 20 ευρώ.

Σχετικά με την χρήση των φλας, θα πρέπει θυμίσουμε ότι επιβάλλεται η χρήση τους από τον οδηγό που προτίθεται να πραγματοποιήσει ελιγμό για αλλαγή πορείας ή στάθμευση και στάση. Πρώτα απ' όλα όμως οφείλει προηγουμένως να βεβαιωθεί ότι μπορεί να κάνει τον ελιγμό χωρίς κίνδυνο, ή παρακώλυση των λοιπών χρηστών του δρόμου, λαμβάνοντας υπόψη τη θέση, την κατεύθυνση και την ταχύτητά τους.




Τώρα βέβαια, εάν πάτε να παρκάρετε σε μια πλευρά του δρόμου με την χρήση του αντίστοιχου φλας, το πιθανότερο είναι να μην μπορέσετε να πραγματοποιήσετε τον ελιγμό. Και αυτό γιατί ο επερχόμενος οδηγός θα νομίζει ότι θέλετε να στρίψετε στο τέλος του δρόμου και όχι να σταθμεύσετε.
 
 
Σε κάθε περίπτωση το σωστό και το νόμιμο είναι να ενεργοποιήσουμε το αντίστοιχο φλας κάθε φορά που θέλουμε να παρκάρουμε.

Όσον αφορά το πρόστιμο για την μη χρήση των φλας, αυτό είναι στα 80 ευρώ, ενώ σε περίπτωση που δεν λειτουργούν με τον προβλεπόμενο τρόπο ή απουσιάζουν, ο οδηγός τιμωρείται με πρόστιμο 150 ευρώ. 

carandmotor.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου