Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2024

Μετρό Θεσσαλονίκης: "Πρόκειται για ένα από τα ασφαλέστερα του κόσμου - Μηδενικές οι πιθανότητες θανατηφόρου λάθους"



"Οι πιθανότητες θανατηφόρου λάθους σε αυτό εδώ το μετρό είναι μεταξύ 11.500 χρόνων και 115.000 χρόνων", λέει ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος.

Το Σάββατο 30 Νοεμβρίου, η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης παραδίδεται στους πολίτες και τους επισκέπτες της πόλης.


Το βασικό δίκτυο περιλαμβάνει 13 σταθμούς: Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός, Δημοκρατίας, Βενιζέλου, Αγίας Σοφίας, Σιντριβάνι, Πανεπιστήμιο, Παπάφη, Ευκλείδης, Φλέμινγκ, Ανάληψη, 25ης Μαρτίου, Βούλγαρη και Νέα Ελβετία.


Η γραμμή εκτείνεται σε μήκος 9,6 χλμ. και περιλαμβάνει δύο ανεξάρτητες σήραγγες μονής τροχιάς. Στο δίκτυο λειτουργούν 18 υπέρ-αυτόματοι συρμοί τελευταίας τεχνολογίας, πλήρως κλιματιζόμενοι, οι οποίοι κινούνται χωρίς οδηγό αλλά διαθέτουν συνοδό για την εξυπηρέτηση των επιβατών.

 
 

"Πρόκειται για ένα από τα ασφαλέστερα μετρό του κόσμου. Έχουμε ένα μετρό το οποίο έχει δύο σήραγγες, έχει απίστευτα συστήματα ασφαλείας. Οι πιθανότητες θανατηφόρου λάθους σε αυτό εδώ το μετρό είναι μεταξύ 11.500 χρόνων και 115.000 χρόνων. Είναι μηδενικές διότι δεν είναι αυτός ο χρόνος ζωής του έργου", λέει στο MEGA ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος.

"Η εικόνα που έχουμε στην αποβάθρα είναι πολύ διαφορετική από αυτήν που έχουμε συνηθίσει, τουλάχιστον στην Αθήνα. Είναι σαν να μπαίνεις σε ένα κλειστό σαλόνι. Είναι ένας χώρος ο οποίος είναι πολύ καθαρός, πολύ σύγχρονος".

"Κάδοι δεν υπάρχουν για λόγους ασφαλείας. Δεν πρέπει να υπάρχουν τυφλά σημεία στα μετρό, είναι ευάλωτοι χώροι", αναφέρει ο ίδιος.

"Πρέπει να δούμε πώς θα πάει η κίνηση. (…) Είναι μια διαφορετική καθημερινότητα για τον Θεσσαλονικιό και πρέπει να προσπαθήσει να εξοικειωθεί. Είναι η ζήτηση αυτή που ρυθμίζει και τη συχνότητα των τρένων", προσθέτει.

"Η Θεσσαλονίκη μπαίνει με το μετρό αυτό στην εποχή του ‘ουάου’. Το μετρό αλλάζει πίστα στη Θεσσαλονίκη", καταλήγει ο κ. Ταχιάος.


 thetoc.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου