Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2024

Χαμός στο Χ με το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης - "Πλάκα Με κάνεις"

Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι χρήστες εστίασαν στο γεγονός ότι η δημιουργία του λογότυπου του Μετρό Θεσσαλονίκης κόστισε 30.000 ευρώ με απευθείας ανάθεση
Δεκαεπτά ημέρες απομένουν μέχρι την έναρξη της λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης και σήμερα -κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου- παρουσιάστηκε το λογότυπό του παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χ. Σταϊκούρα.


Ο διευθύνων σύμβουλος της "Ελληνικό Μετρό" αποκάλυψε το λογότυπο, την ταυτότητα του υπερσύγχρονου Μετρό Θεσσαλονίκης. Όπως αναφέρθηκε, η έμπνευση της δημιουργίας του δόθηκε από "βυζαντινά χειρόγραφα και παραπέμπει τόσο στο ιστορικό παρελθόν της πόλης όσο και στο μέλλον".



 
 

Όπως εξήγησε ο υπουργός, στόχος ήταν η δημιουργία μίας ταυτότητας που θα αποδώσει την ιστορικότητα της Θεσσαλονίκης και ταυτόχρονα συνδυάζει την παράδοση με τη μοντέρνα αισθητική και τη λειτουργικότητα.

Το λογότυπο που επιλέχθηκε, όπως είπε, αναδεικνύει μεγαλοπρεπές παρελθόν της Θεσσαλονίκης και παράλληλα την καινοτομία και τον δυναμισμό έργου. Σημείωσε, επίσης, ότι απλοποιήθηκε το βυζαντινό "μ" κατά τέτοιον τρόπο, ώστε να επιτυγχάνεται η καθαρότητα και η αναγνωρισιμότητα που απαιτείται σε ένα σύγχρονο σύστημα μεταφορών. "Το τελικό αποτέλεσμα αποτελεί αρμονική ισορροπία ιστορικής έμπνευσης και σύγχρονης αισθητικής, της κίνησης και της προόδου, όπως αναφέρει το voria.gr.


Ωστόσο, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι χρήστες εστίασαν στο γεγονός ότι η δημιουργία του λογότυπου κόστισε 30.000 ευρώ με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία MARKETING AND MEDIA SERVICES MON. IKE, με έδρα την Αθήνα.
Χαμός στο Χ

Στο Χ το νέο λογότυπο έγινε γρήγορα trend, με τους λογαριασμούς να επιδίδονται σε έναν... διαγωνισμό χιούμορ και τρολαρίσματος.

Πολλοί το σύγκριναν με άλλα λογότυπα, άλλοι... αμφιβήτησαν την ιστορικότητα που αποπνέει, ενώ άλλοι έκαναν λόγο για "φαγοπότι".

Φυσικά δεν έλειψαν και οι αναφορές στον ΠΑΟΚ και το κουλούρι Θεσσαλονίκης!



 thetoc.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου