ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2024

Σοκ και "ΔΕΟΣ" για τη φοροδιαφυγή - Μονάδα ειδικών αποστολών που θα ψάχνει μέχρι και στα... social media

Η νέα μονάδα ειδικών αποστολών θα έχει και δικό της κτίριο.Και το όνομα αυτής ΔΕΟΣ. 
Πρόκειται για τη κοινή επιχειρησιακή μονάδα για τις ειδικές φορολογικές και τελωνειακές υποθέσεις που θα τις δύσκολες υποθέσεις φοροδιαφυγής και λαθρεμπορίου. Η νέα μονάδα με την ονομασία "Δυνάμεις Ελέγχου Οικονομικών Συναλλαγών (ΔΕΟΣ)" ανακοινώθηκε χθες από την ΑΑΔΕ και η οποία θα στελεχωθεί από τελωνειακούς και εφοριακούς (ΥΕΔΔΕ και ΕΥΤΕ).


Μάλιστα θα έχουν το δικό τους κτίριο ενώ στις επιχειρήσεων τους θα συνδράμει και το κέντρο επιχειρήσεων. Στόχος όπως αναφέρουν από το οικονομικό επιτελείο είναι η αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής και η συρρίκνωση του "κενού" ΦΠΑ. Η νέα μονάδα θα αναλαμβάνει επιχειρήσεις με τη βοήθεια drones, ψηφιακών χαρτών, και γενικότερα θα τους συνδράμει όλες οι διευθύνσεις της ΑΑΔΕ για τις αποκάλυψη κυκλωμάτων και περίεργων οικονομικών συναλλαγών.


Το επόμενο διάστημα θα συσταθεί μία ακόμα με πληροφοριακούς εφοριακούς. Η νέα μονάδα που θα πραγματοποιεί ψηφιακές διασταυρώσεις έρχεται να προστεθεί στο ελεγκτικό δυναμικό της φορολογικής διοίκησης η οποία θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας με ανάλυση μεγάλων δεδομένων και άντληση στοιχείων από ψηφιακά συστήματα τιμολόγησης, με χρήση τεχνητής νοημοσύνης, συγκριτική αξιολόγηση και σκανάρισμα κάθε διαθέσιμου στοιχείου στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.


 
 

Οι πηγές άντλησης στοιχείων θα ξεφύγουν από τα καθιερωμένα. Δεν θα αναζητούνται μόνο έσοδα και έξοδα και περιουσιακά στοιχεία, αλλά από το προφίλ των ελεγχόμενων στα social media, τα ταξίδια που πραγματοποιούν, τις δαπάνες τους εντός και εκτός συνόρων αλλά και τις επενδύσεις τους ακόμα και αυτές που γίνονται από ηλεκτρονικές πλατφόρμες (ξένα χρηματιστήρια, κρυπτονομίσματα κ.λ.π.) θα αναζητούν εστίες φοροδιαφυγής.

Με βάση τον σχεδιασμό το 2025 αναμένεται και η έναρξη ή επέκταση λειτουργίας ψηφιακών εργαλείων όπως το ψηφιακό πελατολόγιο, το ψηφιακό δελτίο αποστολής, η ηλεκτρονική τιμολόγηση, η καθολική εφαρμογή του myDATA για επιχειρήσεις κ.α.

Επίσης τίθεται σε λειτουργία το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο για φορολογικά θέματα, στο πρότυπο του 1555. Ένα σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο, που θα διαθέτει πολλαπλά επίπεδα εξυπηρέτησης, θα απασχολεί έως 220 άτομα και θα διεκπεραιώνει σε καθημερινή βάση χιλιάδες ερωτήσεις και αιτήματα πολιτών. Στόχος είναι να αξιοποιηθεί το επιτυχημένο παράδειγμα λειτουργίας του 1555 και να προσαρμοστεί στις ανάγκες της ΑΑΔΕ και των φορολογουμένων. Το νέο τηλεφωνικό κέντρο θα ξεκινήσει σταδιακά την λειτουργία του στο τέλος του 1ου τριμήνου του επόμενου έτους.

Οι νέες εφαρμογές για τον περιορισμό της φοροδιαφυγής

• Καθολική δήλωση των εσόδων-εξόδων μιας επιχείρησης στο myDATA από 1η Ιανουαρίου 2025. Παράλληλα τίθεται σε λειτουργία πριν από το τέλος του 2024 η νέα εφαρμογή myDATAapp που θα επιτρέπει στις επιχειρήσεις να εκδίδουν και να διαβιβάζουν παραστατικά όπως τιμολόγια και αποδείξεις λιανικής απευθείας στην πλατφόρμα myDATA μέσω smartphone ή tablet.

• Έναρξη λειτουργίας του Ψηφιακού Πελατολογίου τον Ιανουάριο του 2025. Το Ψηφιακό Πελατολόγιο αποτελεί ουσιαστικά ένα ψηφιακό βιβλίο πελατών που θα τηρούν υποχρεωτικά συγκεκριμένοι κλάδοι ελευθέρων επαγγελματιών και επιτηδευματιών. Θα παρακολουθείται από την ΑΑΔΕ σε πραγματικό χρόνο online, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα διασταυρώσεων και συγκρίσεων με ομοειδείς επιχειρήσεις. Το Ψηφιακό Πελατολόγιο θα ξεκινήσει από κλάδους όπως συνεργεία, φανοποιεία, πλυντήρια αυτοκινήτων και χώροι στάθμευσης και θα επεκταθεί και σε άλλους κλάδους εντός του 2025.

• Έναρξη της υποχρεωτικής εφαρμογής του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής στις αρχές του 2025. Με το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής, οι επιχειρήσεις υποχρεώνονται να εκδίδουν ψηφιακά παραστατικά διακίνησης και να διαβιβάζουν τα δεδομένα τους στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA. Με αυτόν τον τρόπο οι φορολογικές αρχές θα έχουν μια πλήρη εικόνα του υπό διακίνηση προϊόντος, σε όλα τα στάδια διακίνησης.

• Καθολική επέκταση του Ηλεκτρονικού Τιμολογίου. Το Ηλεκτρονικό Τιμολόγιο είναι ήδη στην καθημερινότητα χιλιάδων επιχειρήσεων και πρόκειται να επεκταθεί η υποχρεωτική του χρήση σε όλους τους κλάδους της Οικονομίας. Προηγουμένως, αναμένεται η έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και στόχος είναι η σημαντική αυτή δράση να ξεκινήσει εντός του 2ου εξαμήνου του επόμενου έτους.

Capital.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου