Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

AI for All Δωρεάν προγράμματα κατάρτισης στην Τεχνητή Νοημοσύνη

AI for All Δωρεάν  προγράμματα κατάρτισης στην Τεχνητή Νοημοσύνη

Κάντε ΚΛΙΚ για ΔΩΡΕΑΝ κατάρτηση

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

ΓΚΟΥΝΤΡΟΜΙΧΟΣ Γ.ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ΓΚΟΥΝΤΡΟΜΙΧΟΣ Γ.ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2025

Έρχεται το νέο μεγάλο τούνελ της Δυτικής Μακεδονίας -Ποιες είναι οι πόλεις που θα ενώσει

Προχωρούν οι εργασίες για την υλοποίηση του οδικό άξονα που θα έχει ως σημείο αναφοράς μια σήραγγα με μήκος σχεδόν 1,5 χιλιόμετρο.

Συνεχίζονται οι εργασίες για το μεγάλο έργο της κατασκευής της αρτηρίας της νέας επαρχιακής οδού που εντάσσεται στον οδικό άξονα Καστοριάς-Πτολεμαϊδας και έχει ως «πρωταγωνιστή» την υλοποίηση της Σήραγγας Κλεισούρας, μήκους 1.365 μ.

Βίντεο που δημοσιεύθηκε στο Youtube καταδεικνύει την πρόοδο των εργασιών, παρέχοντάς μας εικόνα για τη διαμόρφωση της χάραξης του δρόμου εκατέρωθεν της νέας σήραγγας.

 
 



Η τελετή υπογραφή της σύμβασης του έργου πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2022 στην Καστοριά, με τον προϋπολογισμό να ανέρχεται σε 71.077.000 ευρώ, ενώ το χρονοδιάγραμμα προβλέπει ολοκλήρωση των εργασιών στα τέλη του 2025.

Η νέα επαρχιακό οδός Καστοριάς-Πτολεμαϊδας έχει μήκος 10,4 χλμ. και συνολικό πλάτος ασφαλτοστρωμένου οδοστρώματος 8,0 μ., περιλαμβάνοντας μια λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 3,75 μ. ανά κατεύθυνση και επιπλέον λωρίδα καθοδήγησης πλάτους 0,25 μ.

Επιπλέον προβλέπεται η κατασκευή της σήραγγας Κλεισούρας, μήκους 1.365 μ. με σήραγγα διαγυφής σε ιδιαίτερα ορεινό ανάγλυφο, παράλληλα με τη δημιουργία 1 γέφυρας (ράμτος Κωτούρη), μήκους 34,6 μ. περίπου, 4 κάτω διαβάσεων, 2 κτηρίων στα μέτωπα της σήραγγας καθώς και η πλήρης αποκατάσταση των συνδέσεων υφιστάμενου τοπικού οδικού δικτύου.



Το έργο αποτελεί διαχρονικό αίτημα των πολιτών της Καστοριάς, της Εορδαίας και του Αμυνταίου, καθώς η υλοποίησή, όχι μόνο θα ενώσει τις τρείς περιοχές, αλλά θα αποτελέσει εφαλτήριο περιφερειακής ανάπτυξης, στο εμπόριο, στις μεταφορές και στον τουρισμό.


Επιπροσθέτως με την ολοκλήρωση του έργου θα μειωθεί ο χρόνος διέλευσης του ορεινού όγκου Κλεισούρας κατά περίπου 25 λεπτά, ενώ θα ενισχυθεί σημαντικά η οδική ασφάλεια.

Με το έργο θα συρρικνωθούν οι αποστάσεις όχι μόνο για τους απλούς πολίτες αλλά και για τους επιχειρηματίες, συνδράμοντας αποφασιστικά στην ενδυνάμωση της ενδοπεριφερειακής συνοχής και ενδοπεριφερειακής επικοινωνίας με έναν δρόμο ασφαλή, ικανό να μεταμορφώσει τη Δυτική Μακεδονία.

 
 

Σχετικά με τη σήραγγα, αυτή θα περιλαμβάνει μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με πεταλοειδή διατομή.

Οι εργασίες κατασκευής περιλαμβάνουν:

  • Κατασκευή στομίων κύριας και σήραγγας διαφυγής,
  • Διάνοιξη κύριας και σήραγγας διαφυγής με τις συνδέσεις τους
  • Μέτρα άμεσης (προσωρινής) υποστήριξης βραχόμαζας

Προκειμένου να επιτευχθεί η στεγάνωση των σηράγγων, μεταξύ της μόνιμης επένδυσης και της άμεσης υποστήριξης της σήραγγας τοποθετείται στρώση στεγανωτικής μεμβράνης επενδεδυμένη με γεωύφασμα που οδηγεί τα υπόγεια νερά της βραχομάζας σε αγωγούς συλλογής στην περιοχή του πυθμένα της σήραγγας.

Η τελική επένδυση προβλέπεται να γίνει με οπλισμένο σκυρόδεμα C25/30. Για την πλήρωση τυχόν κενών στον θόλο της σήραγγας προβλέπεται η εκτέλεση τσιμεντενέσεων επαφής. Η τελική επένδυση θα έχει εσοχές και σωληνώσεις για την υποδοχή Η/Μ εγκαταστάσεων. 

 carandmotor.gr

1 σχόλιο:

  1. Ένα δαπανερό έργο(κόστος 100 εκ.ευρώ περίπου),με αμφίβολη χρησιμότητα και αποτελεσματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή