Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 3 Μαρτίου 2025

Οσκαρ 2025: Η ταινία «Anora» αναδείχθηκε η μεγάλη νικήτρια της βραδιάς

«Σάρωσε» το «Anora» με 5 βραβεία 

H ταινία «Anora», η ιστορία μιας Νεοϋρκεζας σεξεργάτριας που κερδίζει την ευκαιρία για μια νέα

ζωή, αφού παντρεύεται έναν πλούσιο Ρώσο πελάτη της, γιο ολιγάρχη, αλλά απογοητεύεται από την περιφρόνηση των πεθερικών της, ήταν η μεγάλη νικήτρια της χθεσινής τελετής απονομής βραβείων Οσκαρ, συγκεντρώνοντας πέντε αγαλματίδια, μεταξύ των οποίων αυτό και της Καλύτερης Ταινίας.

Η 25χρονη πρωταγωνίστρια της ταινίας, η Μάικι Μάντισον, τιμήθηκε με το Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου, ενώ ο σκηνοθέτης της Σον Μπέικερ βραβεύθηκε με Όσκαρ Σκηνοθεσίας, Πρωτότυπου Σεναρίου και Μοντάζ.

Η ταινία «Anora» κόστισε μόλις 6 εκατομμύρια δολάρια, ένα πολύ μικρό ποσό για τα δεδομένα του Χόλιγουντ και αναδείχθηκε η μεγάλη νικήτρια στη βραδιά των Όσκαρ, απέναντι σε ταινίες όπως το «Κονκλάβιο», «The Brutalist» και το μιούζικαλ «Wicked».

«Αν προσπαθείτε να κάνετε ανεξάρτητες ταινίες, σας παρακαλώ συνεχίστε να τις κάνετε. Χρειαζόμαστε περισσότερες. Αυτή είναι η απόδειξη», δήλωσε ο Μπέικερ γνωστός για τις μικρού μήκους ταινίες του με θέμα ανθρώπους του περιθωρίου.

Η Μάντισον κατάφερε να επικρατήσει της Ντέμι Μουρ, που θεωρούνταν φαβορί για το Όσκαρ Α’ Γυναικείου ρόλου για την ερμηνεία της στην ταινία «The Substance», η οποία απέσπασε το βραβείο για το Καλύτερο Μακιγιάζ για την εντυπωσιακή μεταμόρφωση της Μουρ.

«Μεγάλωσα στο Λος Άντζελες, αλλά το Χόλιγουντ μου φαινόταν πάντα τόσο μακρινό», είπε η 25χρονη Μάντισον στην ομιλία της. «Το να βρίσκομαι εδώ, σε αυτό το δωμάτιο σήμερα είναι πραγματικά απίστευτο».

Η νεαρή ηθοποιός πρόσθεσε ότι θέλει «να ευχαριστήσει και να τιμήσει την κοινότητα των σεξεργατών», «θα συνεχίσω να είμαι σύμμαχός σας», τόνισε.

Ο Έιντριεν Μπρόντι κέρδισε το δεύτερο Όσκαρ της καριέρας του, καθώς χθες τιμήθηκε με το Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου για την ερμηνεία του ως ένας Εβραίος μετανάστης και αρχιτέκτονας που κυνηγά το αμερικανικό όνειρο στην ταινία «The Brutalist». Το πρώτο του Όσκαρ το είχε κερδίσει πριν 22 χρόνια, σε ηλικία 29 ετών, για την ταινία «Ο Πιανίστας», όπου υποδυόταν έναν Εβραίο πιανίστα που προσπαθεί να επιβιώσει στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.

«Αν το παρελθόν μπορεί να μας διδάξει κάτι, αυτό είναι να μας υπενθυμίσει να μην επιτρέπουμε το μίσος να εκφράζεται ανεξέλεγκτα», τόνισε στην ομιλία του ο 51χρονος Μπρόντι, κάνοντας έκκληση για έναν «πιο λογικό, πιο χαρούμενο και πιο συμπεριληπτικό κόσμο», μια έμμεση αναφορά στην προεδρία του Ντόναλντ Τραμπ.

Η Ζόι Σαλντάνα κέρδισε το βραβείο Όσκαρ Β’ Γυναικείου Ρόλου για την ερμηνεία της στην ισπανόφωνη ταινία «Emilia Perez» και δήλωσε στην ομιλία της ότι είναι «περήφανη που είναι παιδί μεταναστών που έχουν όνειρα, αξιοπρέπεια και χέρια που εργάζονται σκληρά».

Οι δύο αυτές ομιλίες ήταν οι δύο πιο πολιτικές στη διάρκεια της βραδιάς.

Ο Κίραν Κάλκιν βραβεύθηκε με το Όσκαρ Β’ Ανδρικού Ρόλου για την ερμηνεία του στην ταινία «A Real Pain», στην οποία υποδύεται έναν άνδρα που ταξιδεύει στην Πολωνία για να ανακαλύψει τις ρίζες της οικογένειάς του.

Το ντοκιμαντέρ «No other land» που αναφέρεται στον εβραϊκό εποικισμό στη Δυτική Όχθη κέρδισε το βραβείο Όσκαρ στην κατηγορία του. Οι σκηνοθέτες του ντοκιμαντέρ, ο Παλαιστίνιος ακτιβιστής Μπάσελ Άντρα και ο Ισραηλινός δημοσιογράφος Γιουβάλ Αμπραάμ, χρειάστηκαν πέντε χρόνια για να ολοκληρώσουν την ταινία.

«Το ‘No other land’ αντικατοπτρίζει τη σκληρή πραγματικότητα που υφιστάμεθα εδώ και δεκαετίες και στην οποία ακόμη αντιστεκόμαστε, καθώς καλούμε τον κόσμο να αναλάβει σοβαρή δράση για να σταματήσει την αδικία και να σταματήσει την εθνοκάθαρση του παλαιστινιακού λαού», τόνισε ο Άντρα από τη σκηνή των Όσκαρ.

«Κάναμε αυτή την ταινία, Παλαιστίνιοι και Ισραηλινοί, διότι μαζί οι φωνές μας είναι πιο ισχυρές», πρόσθεσε ο Αμπραάμ.

Η λεττονικής παραγωγής ταινία κινουμένων σχεδίων «Flow» απέσπασε το Όσκαρ στην κατηγορία της, ενώ η βραζιλιάνικη «Είμαι ακόμη εδώ» κέρδισε το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας. Η ταινία αφηγείται την αληθινή ιστορία της Εουνίσε Πάιβα που αγωνίστηκε να μάθει την αλήθεια για την εξαφάνιση του συζύγου της, ενός πρώην βουλευτή, το 1971 κατά τη διάρκεια της δικτατορίας στη Βραζιλία (1964-1985).

Αναλυτικά τα βραβεία

  • Καλύτερη Ταινία: Anora
  • A’ Ανδρικού Ρόλου: Έιντριεν Μπρόντι (The Brutalist)
  • Α’ Γυναικείου Ρόλου: Μάικι Μάντισον (Anora)
  • Καλύτερη Σκηνοθεσία: Σον Μπέικερ (Anora)
  • B’ Γυναικείου Ρόλου: Ζόε Σαλντάνα (Εμίλια Πέρεζ)
  • Β’ Ανδρικού Ρόλου: Κίραν Κάλκιν (Αληθινός Πόνος)
  • Βραβείο ξενόγλωσσης ταινίας: «Είμαι Ακόμη Εδώ» (Βραζιλία)
  • Ντοκιμαντέρ: «No Other Land» (Καμιά Άλλη Γη)
  • Πρωτότυπο σενάριο: Σον Μπέικερ (Anora)
  • Διασκευασμένου Σενάριο: Πίτερ Στρόαν (Κονκλάβιο)
  • Καλύτερη Πρωτότυπη Μουσική Επένδυση: Ντάνιελ Μπλούμπεργκ (The Brutalist)
  • Καλύτερο Πρωτότυπο Τραγούδι: «El Mal» (Εμίλια Πέρεζ)
  • Καλύτερη Ταινία Κινουμένων Σχεδίων: Flow
  • Καλύτερα Οπτικά Εφέ: «Dune: Μέρος Δεύτερο»
  • Καλύτερη Ενδυματολογία: «Wicked: Μέρος Ι», Πολ Τάζγουελ 
  • Καλύτερη διεύθυνση φωτογραφίας:  The Brutalist, Λολ Κρόλι
  • Ντοκιμαντέρ Μικρού Μήκους: «The Only Girl in the Orchestra»
  • Καλύτερος Ήχος: «Dune: Μέρος Δεύτερο»
  • Καλύτερη Σκηνογραφία: «Wicked: Μέρος Ι»
  • Καλύτερο Μακιγιάζ: «The Substance: Το Ελιξίριο της Νιότης»
  • Μοντάζ: Anora, Σον Μπέικερ
  • Καλύτερη Ταινία Live Action Κινουμένων Σχεδίων: «I’m Not a Robot»
  • Καλύτερη Ταινία Κινουμένων Σχεδίων Μικρού Μήκους: «In the Shadow of the Cypress»

kathimerini + ΑΠΕ – ΜΠΕ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου