Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 16 Μαρτίου 2025

F1 GP Αυστραλίας: Ο Νόρις ξεκινάει με νίκη

Στον συγκλονιστικό αγώνα της Μελβούρνης ο Λάντο Νόρις αντιμετώπισε με επιτυχία όλες τις προκλήσεις και πήρε μια μεγάλη νίκη μπροστά από τον

Φερστάπεν.

Μπορεί ο Βρετανός να είχε στην διάθεσή του το καλύτερο μονοθέσιο στο Άλμπερτ Παρκ. Ωστόσο ο αγώνας της Μελβούρνης μόνο εύκολος δεν ήταν για τον Λάντο.

Αρχικά έπρεπε να αντέξει στην πίεση του Πιάστρι σε βρεγμένο οδόστρωμα. Έπειτα να κρατήσει την ψυχραιμία του κατά τους κρίσιμους τελευταίους γύρους. Τόσο λόγω καιρού όσο και λόγω… Μαξ Φερστάπεν. Ο Ολλανδός τα έδωσε όλα στο τέλος για τη νίκη αλλά ο Νόρις εκτέλεσε έναν σχεδόν τέλειο αγώνα για τη νίκη. Τρίτος ο Ράσελ ενώ 4 από τους 6 rookies εγκατέλειψαν!

Όπως αναμενόταν η βροχή επισκέφτηκε το Άλμπερτ Παρκ λίγες ώρες πριν την εκκίνηση. Η έντονη αρχική βροχόπτωση είχε κοπάσει μία ώρα πριν την εκκίνηση αλλά το οδόστρωμα ήταν ήδη βρεγμένο. Η πρόβλεψη έκανε λόγο για νέο ψιλόβροχο στα αρχικά στάδια του αγώνα.

Οι αγωνοδίκες έδωσαν άδεια στον Όλι Μπέρμαν να πάρει εκκίνηση από το pitlane παρά το ότι δεν είχε σημειώσει χρόνο στις κατατακτήριες. Όλοι οι οδηγοί πλην του Στρολ πήραν τις θέσεις τους με την ενδιάμεση γόμα. Ο Καναδός προτίμησε τα βρόχινα ελαστικά της Pirelli.

Αλλά το δράμα ξεκίνησε ήδη από τον γύρο σχηματισμού. Ο Ιζάκ Χατζάρ έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιου του στην στροφή 2 και η RB F1 κατέληξε στον τοίχο! Ο Γαλλοαλγερινός εγκατέλειψε στο σημείο πετώντας στα σκουπίδια την πολύ καλή του επίδοση στις κατατακτήριες. Η διεύθυνση αγώνα έδωσε δέκα λεπτά πριν τον επόμενο γύρο σχηματισμού, με τον Στρολ να περνάει κι εκείνος στα ενδιάμεσα.

Εκκίνηση

Ο Νόρις κράτησε την πρωτοπορία μετά την εκκίνηση. Αλλά πίσω από τον Βρετανό ο Φερστάπεν προσπερνούσε τον Πιάστρι για την δεύτερη θέση πριν το φρενάρισμα για την στροφή 3. Δύο θέσεις κέρδισαν οι Λεκλέρ, Χούλκενμπεργκ και Οκόν.

Στην στροφή 5 είχαμε την δεύτερη εγκατάλειψη rookie για τον αγώνα. Ο Τζακ Ντούχαν επιτάχυνε με τους πίσω τροχούς επάνω σε λευκή γραμμή (η οποία έχει πολύ χαμηλότερο συντελεστή τριβής στο βρεγμένο από ότι το οδόστρωμα) και το μονοθέσιο κατέληξε στον τοίχο!

Αμέσως ο αγώνας τέθηκε σε καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας. Ακόμη και υπό τον αργό ρυθμό του SC είχαμε δράμα! Ο Σάινθ έχασε τον έλεγχο της Williams πριν την στροφή 14 και κατέληξε κι εκείνος στον τοίχο! Ήταν η τρίτη εγκατάλειψη οδηγού πριν συμπληρωθούν καν δύο γύροι αγώνα.

Επανεκκίνηση

Το SC μπήκε στα pits στο τέλος του 7ου γύρου. Ο Νόρις κράτησε την πρώτη θέση αλλά ο Φερστάπεν παρέμενε κοντά του. Το DRS ενεργοποιήθηκε στον 12ο γύρο και αμέσως ο Πιάστρι έκλεισε την διαφορά του από τον δεύτερο Φερστάπεν.

Η πίστα στέγνωνε γρήγορα και αυτό υπερθέρμανε τα ενδιάμεσα σε πολλά μονοθέσια. Οι Νόρις, Φερστάπεν και Πιάστρι είχαν ανοίξει την διαφορά τους από τον 4ο Ράσελ. Εν τω μεταξύ ο Χάμιλτον πάλευε να περάσει τον 7ο Άλμπον.

Στον 17ο γύρο η πίεση του Πιάστρι στον Φερστάπεν θα απέδιδε καρπούς. Ο Ολλανδός έκανε λάθος στην στροφή 11 (είχε κάνει ακόμη ένα νωρίτερα στον γύρο) και ο Όσκαρ πήρε εύκολα την εσωτερική για να ανέβει δεύτερος! Οι McLaren ήταν στο 1-2 και ο Φερστάπεν αντιμετώπιζε πρόβλημα υπερθέρμανσης των ελαστικών του.

Όλοι οι οδηγοί προσπαθούσαν να κρατήσουν την ενδιάμεση γόμα μέχρι η πίστα να είναι έτοιμη για τα slicks. Ήταν μία πολύ μεγάλη πρόκληση καθώς όσο περνούσαν οι γύροι, η πρόσφυση της ενδιάμεσης γόμας έπεφτε σημαντικά. Στον 22ο γύρο μάλιστα ξεκίνησε και πάλι να ψιχαλίζει, πράγμα που απομάκρυνε την πιθανότητα περάσματος στα slicks για την ώρα.

Η μάχη των McLaren

Μέχρι το μέσο του αγώνα οι McLaren είχαν αφήσει τον Φερστάπεν 15 δευτερόλεπτα πίσω! Ο Πιάστρι, μάλιστα, έδειχνε να είναι ο ταχύτερος από τους δύο οδηγούς της MCL39. Είχε πολύ μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στο φρενάρισμα και παρέμενε άνετα στο DRS του Νόρις.

Αλλά στον 30ο γύρο ήρθαν οι πρώτες team orders της χρονιάς από την McLaren. «Κρατήστε θέσεις» ήταν το μήνυμα στον Πιάστρι. Ο Αυστραλός υπάκουσε σημειώνοντας ότι είναι ταχύτερος ωστόσο. Ο Όσκαρ θα έκανε δύο λάθη στις στροφές 4 και 6 κιόλας αμέσως μετά την οδηγία της McLaren και έτσι ο Νόρις πήρε αέρα 2,5 δευτερολέπτων.

Και στο σημείο αυτό η McLaren θεώρησε ότι είχε έρθει η ώρα να αφήσει τους οδηγούς της να παλέψουν για τη νίκη. Μπερδευτήκατε; Κι εμείς το ίδιο! Στον 34ο γύρο, όμως, ήρθε η ανατροπή. Ο Αλόνσο έστειλε την Aston Martin του στον τοίχο μετά την στροφή 6 και προκάλεσε αυτοκίνητο ασφαλείας.

Η βροχή επιστρέφει

Όσοι ήταν από την 6η θέση και κάτω μπήκαν αμέσως στα pits. Ο Λεκλέρ δεν πρόλαβε οριακά το pitlane σε αντίθεση με τους Άλμπον και Χάμιλτον. Παρά ταύτα η κατάταξη δεν άλλαξε στην κορυφή. Οι περισσότεροι επέλεξαν την σκληρή γόμα για τη συνέχεια. Οι Φερστάπεν, Άλμπον, Λώσον και οι Sauber πήραν την μέση γόμα.

Μόνο οι δύο Haas παρέμειναν στα ενδιάμεσα ελαστικά αρχικά. Η αμερικανική ομάδα πόνταρε στην πρόβλεψη για σύντομη καταιγίδα πριν το τέλος του αγώνα. Ωστόσο πριν το αυτοκίνητο ασφαλείας φύγει από την πίστα οι Οκόν και Μπέρμαν μπήκαν τελικά για την μέση γόμα.

Η επανεκκίνηση δόθηκε στον 42ο γύρο. Ο Νόρις έφυγε μπροστά ενώ ο Λεκλέρ έχανε την 5η θέση από τον Τσουνόντα. Στον 44ο γύρο ξεκίνησε να ψιχαλίζει. Η βροχή έφτασε στην πίστα από τον τρίτο τομέα και συγκεκριμένα στις στροφές 12-13.

Οι McLaren γλίστρησαν σε τέλειο σχεδόν συγχρονισμό. Ο Νόρις μπόρεσε να το κρατήσει στο δρόμο και να μπει στα pits αλλά ο Πιάστρι έχασε το μονοθέσιο στην εξωτερική της 13. Ο Φερστάπεν παρέμεινε έξω όπως και ο Χάμιλτον ο οποίος είχε ανέβει δεύτερος! Ο Λεκλέρ, ο οποίος είχε τετ-α-κε στην 11 έμεινε επίσης με τα slicks.

Δύο γύρους αργότερα η ένταση της βροχής αυξήθηκε. Ο Φερστάπεν αναγκάστηκε να μπει για ενδιάμεσα ενώ ο Νόρις είχε φτάσει και προσπεράσει τις Ferrari! Οι Χάμιλτον-Λεκλέρ θα έμπαιναν τελικά για ενδιάμεσα. Εν τω μεταξύ οι Λώσον-Μπορτολέτο είχαν στείλει τα μονοθέσια τους στον τοίχο προκαλώντας ένα ακόμη SC.

Όλοι οι οδηγοί είχαν πια την ενδιάμεση γόμα. Η σειρά ήταν Νόρις, Φερστάπεν, Ράσελ, Άλμπον, Αντονέλι, Στρολ, Χούλκενμπεργκ, Γκάσλι, Χάμιλτον και Λεκλέρ.

Δια πυρός και σιδήρου

Το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στα pits στο τέλος του 51ου γύρου. Τρεις γύρους μετά ενεργοποιήθηκε και το DRS. Ο Νόρις κράτησε την πρωτιά αλλά ο Φερστάπεν του ασκούσε ασφυκτική πίεση.

Ήταν συγκλονιστικοί οι τελευταίοι γύροι. Ο Φερστάπεν τα έδινε όλα και ήταν κολλημένος στον διαχύτη της McLaren. Ο Νόρις, όμως, δεν έχασε την ψυχραιμία του. Έμεινε μπροστά από την Red Bull.

newsauto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου