Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

AI for All Δωρεάν προγράμματα κατάρτισης στην Τεχνητή Νοημοσύνη

AI for All Δωρεάν  προγράμματα κατάρτισης στην Τεχνητή Νοημοσύνη

Κάντε ΚΛΙΚ για ΔΩΡΕΑΝ κατάρτηση

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

ΓΚΟΥΝΤΡΟΜΙΧΟΣ Γ.ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ΓΚΟΥΝΤΡΟΜΙΧΟΣ Γ.ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2025

Δύο στους τρεις Έλληνες άνω των 45 ετών έχουν χρήματα μόνο για τα βασικά - Eρευνα της Nielsen για τη γενιά Χ

Τις καταναλωτικές συνήθειες της Γενιάς Χ, δηλαδή όσων έχουν γεννηθεί μεταξύ του 1965 και 1980, αναδεικνύει η νέα έρευνα της Nielsen. Σε αυτή καταγράφεται πως οι Έλληνες που είναι άνω των 45 χρονών είναι αρκετά πιο συντηρητικοί στις επιλογές τους, ενώ ο όρος brand loyalty για τις μεγάλες μάρκες δε φαίνεται να τους συγκινεί.


Επιπλέον, η αγοραστική τους δύναμη φαίνεται πως είναι περιορισμένη, καθώς 2 στους 3 δηλώνει πως έχει χρήματα μόνο για τα βασικά, ενώ σε παγκόσμια το ποσοστό αυτό ανέρχεται στο 46%. Σχετικά με το εάν μπορούν να ξοδεύουν ελεύθερα μόνο το 3% απαντά θετικά όταν σε παγκόσμιο επίπεδο το ποσοστό ξεπερνάει το 10%.


 
 

Ένα άλλο σημείο που ξεχωρίζει είναι το γεγονός ότι δεν αγοράζουν premium προϊόντα, με το 30% να αγοράζει από γνωστές μάρκες, το 40% δε δίνει σημασία στη μάρκα, ενώ το 17% δοκιμάζει νέα brands.


Όσον αφορά τη στροφή στη τεχνολογία οι Έλληνες πενηντάρηδες και εξηντάρηδες διατηρούν μία πιο επιφυλακτική στάση σε σχέση με τα παγκόσμια δεδομένα. Αυτό συμβαίνει καθώς, μόνο ένα 13% επιτρέπει σε "έξυπνες συσκευές" (Smart Devices) να παραγγέλνουν προϊόντα αυτόματα, ενώ μόλις ένας στους πέντε χρησιμοποιεί wearables (όπως για παράδειγμα έξυπνα ρολόγια) που καταγράφουν αυτόνομα τη συμπεριφορά τους.

Επίσης, υπάρχει μεγάλη δυσπιστία ως προς τη διαχείριση των προσωπικών τους δεδομένων και για αυτό το 59% των Ελλήνων αποφεύγει να μοιράζεται προσωπικά δεδομένα σε ψηφιακές αλληλεπιδράσεις.
Στα 23 τρισ. δολάρια η αγοραστική δύναμη της Γενιάς Χ έως το 2035

Σε επίπεδο μεριδίου αγοράς οι Έλληνες Gen Xers αποτελούν το ένα τέταρτο της κατανάλωσης στη χώρα και εκτιμάται πως θα αυξήσουν τις δαπάνες τους στις κατηγορίες "Τρόφιμα & Μη Αλκοολούχα Ποτά" "Ομορφιά" και "Αλκοολούχα Ποτά" την επόμενη πενταετία.

Σύμφωνα με την έρευνα η Γενιά Χ στην Ελλάδα προσπαθεί να ισορροπήσει μεταξύ των αναγκών των παιδιών τους και των ηλικιωμένων γονιών τους δαπανώντας σε βασικά προϊόντα και σε Lifestyle.

Σε παγκόσμιο επίπεδο η Gen X, λειτουργεί ως ο "Οικονομικός Διευθυντής" (CFO) μεταξύ τριών γενεών, τη δικής τους, των γονέων, και των παιδιών της και "διαχειρίζονται" 15,2 τρισ. δολαρίων με το ποσό αυτό να αναμένεται να φτάσει στα 23 δισ. μέσα στα επόμενα 10 χρόνια.


 thetoc.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου