Η νέα διοίκηση αναλαμβάνει τα καθήκοντά της με στόχο τη συνεχή ανάπτυξη των τμημάτων πετοσφαίρισης, την ενίσχυση των ακαδημιών του συλλόγου, την προώθηση των αξιών του αθλητισμού και την επάξια εκπροσώπηση της πόλης των Γρεβενών στις αγωνιστικές διοργανώσεις.
Η σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου
* Πρόεδρος: Μαρία Ιωάννα Τριγώνη
* Αντιπρόεδρος: Αγησίλαος Παναγιωτίδης
* Γενικός Γραμματέας: Ευθυμία Σαϊτσή
* Ειδικός Γραμματέας: Ευθαλία Τριανταφύλλου
* Ταμίας: Μαρία Κατσαρού
* Μέλος: Βασίλειος Γκατζιούλης
* Μέλος: Γεώργιος Ασλανίδης
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο απευθύνει ανοιχτό κάλεσμα προς την τοπική κοινωνία, τους απανταχού Γρεβενιώτες και όλους τους φίλους της πετοσφαίρισης να σταθούν δίπλα στον Γυμναστικό Σύλλογο Γρεβενών.
Με τη στήριξη, τη συμμετοχή και την αγάπη όλων, μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα ακόμη πιο δυναμικό μέλλον για το βόλεϊ στην περιοχή μας, να προσφέρουμε ευκαιρίες στα παιδιά και να συνεχίσουμε να εκπροσωπούμε επάξια τα Γρεβενά μέσα από τις αξίες του αθλητισμού, της συνεργασίας και της ευγενούς άμιλλας.
Μαζί, μπορούμε να κάνουμε τον σύλλογό μας σημείο αναφοράς για ολόκληρη την περιοχή.









Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου