«Αγαπημένα
μου παιδιά, συνδημότες και συνδημότισσες,
Σήμερα
κλείνει ένα μεγάλο, απαιτητικό και συχνά ψυχοφθόρο κεφάλαιο της μαθητικής σας
ζωής. Ξέρω καλά πόσο κοπιάσατε, πόσες ώρες στερηθήκατε τους φίλους σας καί πόση
αγωνία «κλείστηκε» στα δωμάτιά σας, εδώ, στην όμορφη αλλά και γεμάτη προκλήσεις
περιοχή μας.
Για
όσους από εσάς είδατε σήμερα τα αποτελέσματα να δικαιώνουν τις προσδοκίες σας, σας
αξίζουν θερμά συγχαρητήρια. Απολαύστε τη δικαίωση των κόπων σας. Ανοίξτε τα
φτερά σας για έναν νέο κόσμο γνώσης και ανεξαρτησίας. Να θυμάστε, όμως, ότι η
σχολή που περάσατε είναι απλώς η αφετηρία, όχι ο προορισμός.
Θέλω
όμως να σταθώ, κυρίως, σε εσάς που σήμερα νιώθετε απογοήτευση, που αισθάνεστε
ότι το αποτέλεσμα αδίκησε την προσπάθειά σας και να σας πω ότι: Καμία
εξέταση, κανένας βαθμός και καμία κόλλα χαρτί δεν μπορεί να ορίσει την αξία
σας, το μέλλον σας ή το ποιοι είστε.
Η
ζωή είναι γεμάτη από "δεύτερες ευκαιρίες" και εναλλακτικούς δρόμους,
που συχνά βγάζουν σε πολύ πιο όμορφα τοπία από αυτά που είχαμε αρχικά
σχεδιάσει. Το μόνο πραγματικό "λάθος" θα ήταν να αφήσετε μια στιγμή
να σας πείσει ότι δεν μπορείτε να τα καταφέρετε.
Ένά
μεγάλο "ευχαριστώ" αξίζει επίσης στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς
των Γρεβενών. Ήσασταν οι αφανείς ήρωες αυτής της διαδρομής, το στήριγμα στα
δύσκολα και η αγκαλιά στα δάκρυα. Η δική σας δουλειά δεν βαθμολογείται, αλλά
αποδεικνύεται από την αγάπη σας.
Παιδιά
των Γρεβενών, είτε φεύγετε για σπουδές είτε μένετε εδώ για να
επαναπροσδιορίσετε τους στόχους σας, να είστε περήφανοι για τον εαυτό σας.
Εμείς, ως τόπος, είμαστε ήδη περήφανοι για εσάς. Το μέλλον σάς ανήκει και σας
περιμένει να το διεκδικήσετε με το δικό σας, μοναδικό τρόπο.
Καλή
αρχή σε ό,τι κι αν επιλέξετε!»
Γραφείο Τύπου
Δημάρχου Γρεβενών









Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου