Πραγματοποιήθηκε χθές, Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026, η επίσημη τελετή παράδοσης νέων, σύγχρονων εργατικών κατοικιών της ΔΥΠΑ στην Κυρακαλή Γρεβενών στους δικαιούχους τους. Την κυβέρνηση εκπροσώπησε η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, κα Νίκη Κεραμέως.

ΑΕΤΟΣ: Δείτε και εδώ
Στην τελετή παράδοσης παραβρέθηκε η Διοικήτρια της ΔΥΠΑ κα. Ιωάννα Χορμόβα και η Υποδιοικήτρια της ΔΥΠΑ κα. Τόνια Αράχωβα.
Επίσης την Τοπική Αυτοδιοίκηση εκπροσώπησαν , ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας κ. Γιώργος Αμανατίδης και ο Δήμαρχος Γρεβενών κ. Κυριάκος Ταταρίδης, επισφραγίζοντας τη στενή και παραγωγική συνεργασία ανάμεσα στην Κυβέρνηση, την κοινοβουλευτική εκπροσώπηση και τους τοπικούς θεσμικούς φορείς για την επιτυχή υλοποίηση έργων με ισχυρό κοινωνικό αποτύπωμα στην περιοχή.
Γραφείο Τύπου & Επικοινωνίας
Γραφείο Τύπου & Επικοινωνίας
Βουλευτή Π.Ε. Γρεβενών
Θανάση Σταυρόπουλου












Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου