Σε αργία τέθηκε ο Δήμαρχος Μακεδνών Καστοριάς, επειδή ο ταμίας του δήμου υπεξαίρεσε 1εκ ευρώ. Λίγο πριν τις εκλογές ο γαλάζιος δήμαρχος Μακεδνών στην Καστοριά Κώστας Διαμαντής τέθηκε σε αργία επειδή ένας υπάλληλος του δήμου “αφαίρεσε” από το δημοτικό ταμείο 1 εκ. ευρώ...
Πέλλα: Προσπάθησαν να εξαπατήσουν αστυνομικό με τη μέθοδο του «λογιστή» –
Συνελήφθη 39χρονος
Πριν από 42 δευτερόλεπτα







