Σε κατάληψη αποχή του 18ου Δημοτικού Σχολείου προχώρησαν από τις 8 το πρωί οι γονείς και οι κηδεμόνες των μαθητών, καθώς όπως υποστηρίζουν παραμένει το πρόβλημα της δυσοσμίας στους χώρους του κτιρίου. Μιλώντας στην ΕΡΑ Κοζάνης, η Πρόεδρος του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων Μαργαρίτα Παλιού...
Nέα ηλεκτρονική απάτη με ψεύτικα emails της Europol και της Αστυνομίας
Πριν από 33 δευτερόλεπτα







