Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο, η ομιλία του Γρεβενιώτη Δημήτρη Νταπούλια, που συμμετέχει στο 2ο Συνέδριο Επιτροπής Ελληνισμού, που
Έναρξη Υποβολής Αιτήσεων Επιδοτούμενου Προγράμματος Κατάρτισης και
Πιστοποίησης Ανέργων στα Γρεβενά
Πριν από 39 δευτερόλεπτα









