Σε αργία τέθηκε ο Δήμαρχος Μακεδνών Καστοριάς, επειδή ο ταμίας του δήμου υπεξαίρεσε 1εκ ευρώ. Λίγο πριν τις εκλογές ο γαλάζιος δήμαρχος Μακεδνών στην Καστοριά Κώστας Διαμαντής τέθηκε σε αργία επειδή ένας υπάλληλος του δήμου “αφαίρεσε” από το δημοτικό ταμείο 1 εκ. ευρώ...
Έναρξη Υποβολής Αιτήσεων Επιδοτούμενου Προγράμματος Κατάρτισης και
Πιστοποίησης Ανέργων στα Γρεβενά
Πριν από 42 δευτερόλεπτα







