Στην κοπή της Βασιλόπιτας και στη συνέλευση των Μανιταρόφιλων Ελλάδος.
Η ΕΥΠ κοιμάται και οι Τούρκοι πράκτορες αλωνίζουν στη Θράκη!
Πριν από 3 ώρες
Στην κοπή της Βασιλόπιτας και στη συνέλευση των Μανιταρόφιλων Ελλάδος.

Μοιραστείτε το στο facebook![]() |
| Ο νέος Αντιπρόεδρος με το προεδρείο του Συλλόγου Λάβδας στο προαύλιο του Μουσείου Μανιταριού |