Βούλιαξε από κόσμο η πλατεία Δημαρχείου Σιάτιστας, στο άναμμα του χριστουγεννιάτικου δέντρου το βράδυ της Κυριακής.
TA NAI KAI TA OXI!!!
Πριν από 41 δευτερόλεπτα
Βούλιαξε από κόσμο η πλατεία Δημαρχείου Σιάτιστας, στο άναμμα του χριστουγεννιάτικου δέντρου το βράδυ της Κυριακής.
Ερχονται οι ΟΝΙΡΑΜΑ στη Σιάτιστα..
Δείτε αναλυτικά: