Ο Βαγγέλης είναι τελικά ο νικητής του παιχνιδιού από το MEGA. Δυστυχώς ο δικός μας (Γρεβενιώτης) Γιάννης Λαϊτσος, όπως λανθασμένα έγραφαν πολλά blog (και εμείς), δεν κατάφερε να νικήσει.Να θυμίσουμε τι έλεγε ο Βαγγέλης Γερασίμου για τον εαυτό του: "Χαρακτηρίζει τον εαυτό του οργανωτικό, μεθοδικό και διπλωμάτη...
Έναρξη Υποβολής Αιτήσεων Επιδοτούμενου Προγράμματος Κατάρτισης και
Πιστοποίησης Ανέργων στα Γρεβενά
Πριν από 40 δευτερόλεπτα








