ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 9 Μαΐου 2010

Γιώργος Τσαλίκης: "Υπάρχουν άνθρωποι που με έχουν πληγώσει"...











«Είσαι εντυπωσιασμένος - ερωτευμένος, μετά είσαι ερωτευμένος με αυτό που έχεις με τον άλλον, αργότερα γιατί σου έχει προσφέρει τα παιδιά σου. Ο έρωτας αλλάζει. Και δεν ζούμε στο “Avatar”. Εχουμε και εμείς προβλήματα, ζούμε τον αγώνα κάθε ελληνικής οικογένειας». Μπορεί να πέφτει «στα πατώματα» για χάρη της νέας επιτυχίας του, όμως στην πραγματικότητα... πετάει ψηλά! Ο Γιώργος Τσαλίκης ύστερα από δέκα χρόνια ανοδικής πορείας στον χώρο της μουσικής, δεν έχει να εκφράσει ιδιαίτερα παράπονα για τη δουλειά του, αν και πάντα αγωνιά για το επόμενο βήμα του. Ο άνθρωπος που έκανε μόδα το «σε», μιλά στην «Espresso της Κυριακής» για τους ανθρώπους που τον έχουν πληγώσει, την αγωνία του για το μέλλον του παιδιών του, το ινστιτούτο που φτιάχνει για τη σύζυγο του αλλά και για την πορεία του στην τηλεόραση.

- Πόσα χρόνια κλείνεις δισκογραφικά;Κλείνω δέκα χρόνια με πολύ ωραίες στιγμές, με λάθη, μαθήματα και με αγωνία να γίνομαι καλύτερος. Το μεγαλύτερο άγχος μου είναι να γίνομαι κάθε φορά καλύτερος και ως καλλιτέχνης και ως άνθρωπος.

- Ποια στιγμή δεν θα ξεχάσεις;Την απονομή του πρώτου χρυσού δίσκου για τον οποίο ήρθε σύσσωμο το σόι μου από τη Στυλίδα, και είδαν να δικαιώνονται που με άφησαν να κάνω την επιλογή μου. Είχα ένα δίπλωμα γιατρού αλλά κατάλαβαν πως δεν το άφησα άδικα στην άκρη. Εκεί ήταν και η Δώρα που με πήρε αγκαλιά βουρκωμένη. Επίσης, ιδιαίτερη στιγμή ήταν όταν έκανα το μιούζικαλ «Πυρετός το σαββατόβραδο», περίοδος που για προσωπικούς λόγους ήμουν πολύ χάλια ψυχολογικά. Ηταν ό,τι πιο δύσκολο έχω κάνει αλλά στην πρεμιέρα, όταν ανέβηκα στη σκηνή, ήταν μια δικαίωση ότι κατάφερα να σταθώ στα πόδια μου.



 






- Σε ποιον οφείλεις την καριέρα σου;Ο άνθρωπος που με πήρε από το χέρι και με έβαλε στη διισκογραφία είναι ο Πάνος Φαλάρας. Του χρωστάω και θα του χρωστάω ευγνωμοσύνη για πάντα. Από τα τηλεοπτικά πρόσωπα, η Ελένη Μενεγάκη που με έβγαλε πρώτη στο πρωινό από τη Σάμο και η Ρούλα Κορομηλά στο «Μπράβο», ενώ δεν είχα βγάλει ακόμα το πρώτο μου CD. Μεγάλο ρόλο έπαιξε επίσης ο Λάκης Λαζόπουλος, ο οποίος με τη συμμετοχή μου στους «Δέκα μικρούς Μήτσους» με απογείωσε.

- Είσαι πάντα φρέσκος, με γυμνασμένο κορμί... Σαν να μην πέρασε μια μέρα. Πώς τα καταφέρνεις;Αυτήν τη στιγμή κάνω διάδρομο. Γενικά όμως δεν γυμνάζομαι πολύ και τρώω τα πάντα. Προσπαθώ πλέον να έχω ένα μέτρο. Να μην ξεφεύγω και να μην παρεκκλίνω από μια σωστή πορεία που ξέρω ποια είναι. Δεν μπορώ να το κάνω πάντα. Είμαι τρομερά γλυκατζής και μου αρέσει το φαγητό. Υπάρχουν στιγμές που αν θέλω να φάω, τρώω τα πάντα και το γουστάρω. Χωρίς τύψεις. Μετά όμως μπορεί να μαζευτώ.

- Υπάρχουν φίλοι που σε έχουν πληγώσει;Υπάρχουν άνθρωποι που με έχουν πληγώσει, ωστόσο εκείνοι με τις κινήσεις τους πληγώνουν περισσότερο τον εαυτό τους. Εγώ λοιπόν αποσύρομαι και τους αφήνω τον χώρο και τον χρόνο που χρειάζονται για να συνειδητοποιήσουν τις λάθος κινήσεις που κάνουν και τον λάθος τρόπο που φέρονται. Από τη δική μου πλευρά αν είμαι κάπου λάθος, θα το παραδεχτώ και θα προσπαθήσω να το διορθώσω.

- Τι προβλέπεται να γίνει με το «Δέστε τους»;Εχουν περάσει δύο εβδομάδες που η εκπομπή έγινε τρίωρη. Αυτήν τη στιγμή έχουμε προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα και δεν μπορούμε να συζητάμε για το μετά. Θα μάθουμε και εμείς τι θα γίνει αλλά μόλις ολοκληρωθεί αυτή η χρονιά και όλοι θα αξιολογηθούμε.

- Εχει ακουστεί ότι πιθανόν να είσαι μέλος της εκπομπής «Μες στην καλά χαρά» την επόμενη σεζόν. Πώς σου φαίνεται αυτό;Εγώ δεν ξέρω κάτι τέτοιο. Οταν μου το προτείνουν, αν μου το προτείνουν, τότε θα το σκεφτώ και θα απαντήσω. Γενικά όμως με τη Ναταλία έχουμε τόσο στενή σχέση αγάπης που σίγουρα τα συναισθήματ΄πα μου θα ήταν θετικά, όσο κι αν μου έλεγαν να πάω κάπου μαζί της το Σαββατοκύριακο. Από εκεί και πέρα υπάρχουν πολλές παράμετροι που πρέπει να εξετάσω γιατί, μην ξεχνάμε, είμαι τραγουδιστής.

- Τι καινούργιο θα ακούσουμε από εσένα μουσικά;
Είμαι πολύ χαρούμενος που το τραγούδι «Στα πατώματα» του Νίκου Δουλάμη έχει γίνει τόσο σύντομα αγαπημένο του κόσμου. Στο CD που θα κυκλοφορήσει με την «Espresso της Κυριακής» θα υπάρχουν άλλα τρία καινούργια τραγούδια και οι επιτυχίες που έχει αγαπήσει ο κόσμος όλα αυτά τα χρόνια.


«Η Ρούλα το έχει στο DNA της»


- Ξέρεις πολύ καλά τη Ρούλα Κορομηλά. Είσαι μαζί της κάθε μέρα. Πώς σου φάνηκε η επανεμφάνισή της;Αθλος! Οπως η ίδια δήλωσε, ήταν μια πρόταση που της έγινε πέντε ημέρες πριν από το live. Μάλιστα, είπε επίσης ότι ρώτησε τον εαυτό της εκατό φορές μέχρι να αποφασίσει αν θέλει και πρέπει να το κάνει. Απέδειξε η Ρούλα πως το να παρουσιάζει ένα σόου είναι στο DNA της. Είναι γεννημένη γι’ αυτό και τα κατάφερε.

- Οσοι τη βλέπουν καθημερινά λένε πως είναι περισσότερο όμορφη και αδύνατη απ' ό,τι στην κάμερα. Η Ρούλα είναι πάρα πολύ αδύνατη και πολύ όμορφη και έχει όλον τον καιρό μπροστά της να κάνει on air όλων των ειδών τα styling. Η Ρούλα που βλέπω κάθε μέρα στις συσκέψεις είναι μια κομψή, στιλάτη γυναικάρα.

- Τι θα έλεγες στον διαγωνιζόμενο του «Greek idol» που θα σου ζητούσε να του πεις τον τρόπο με τον οποίο θα πετύχει;Αφού πήρες την ευκαιρία, ρούφα κάθε στιγμή, άνοιξε τα μάτια σου και την καρδιά σου και έχε το μυαλό σου πολύ προσγειωμένο στον στόχο. Ο στόχος είναι να διακριθείς, να παραμείνεις και όχι να είσαι ένα πυροτέχνημα. Συνταγές δεν υπάρχουν. Υπάρχουν άστρα, συγκυρίες και πολλή δουλειά.


«Ζούμε στο σήμερα και αγωνιζόμαστε για τα παιδιά μας»

- Το ινστιτούτο που ήθελες να ανοίξεις για τη σύζυγό σου, το προχώρησες;Είμαστε πολύ κοντά στο να γίνει. Λόγω της κρίσης τα πράγματα έχουν πάει πολύ πίσω. Αν και έχουμε μαζευτεί, είμαστε πολύ κοντά στην υλοποίησή του. Είναι σχεδόν έτοιμο.

- Πιστεύεις ότι ύστερα από τόσα χρόνια αφοσίωσης της Δώρας στην οικογένεια είναι καιρός να επιστρέψει στην καριέρα της;Η Δώρα δούλευε και δουλεύει. Είναι σπουδαίος άνθρωπος, καλό παιδί, άριστη επαγγελματίας, πολύ καλή μάνα. Της αξίζουν τα καλύτερα και εγώ είμαι πάντα δίπλα της, να χαίρομαι, να καμαρώνω και να τη στηρίζω.

- Πόσο υπερήφανος είσαι που ανάμεσα σε τόσους χωρισμούς εσύ παραμένεις «ένα» με τη γυναίκα σου;Δεν είναι θέμα υπερηφάνειας, ούτε κοιτάζω τι κάνουν οι άλλοι. Οταν πρόκειται για δικούς μου ανθρώπους που κάνουν συνειδητές επιλογές, εύχομαι να είναι για το καλό τους. Ως πατέρας ανησυχώ πολύ για τα παιδιά μου. Δεν ξέρω σε τι κατάσταση θα βγει ο Βασίλης στην αγορά εργασίας. Δεν ξέρω πώς θα είναι τα πράγματα. Μάλιστα, στη στήλη της εκπομπής μου μέσω της οποίας ζητάω αστεία βίντεο, τα τρία από τα πέντε έχουν να κάνουν με προβλήματα. Ο κόσμος θα κάνει μπαμ.

- Ποιο είναι το μυστικό του έρωτά σου με τη Δώρα;Ο έρωτας περνάει διάφορες φάσεις. Είσαι εντυπωσιασμένος - ερωτευμένος, μετά είσαι ερωτευμένος με αυτό που έχεις με τον άλλον, αργότερα γιατί σου έχει προσφέρει τα παιδιά σου. Ο έρωτας αλλάζει. Και δεν ζούμε στο «Avatar». Έχουμε και εμείς προβλήματα, ζούμε τον αγώνα κάθε ελληνικής οικογένειας. Είμαστε άνθρωποι που εκτός από αγάπη έχουμε και άγχος. Ζούμε στο σήμερα και αγωνιζόμαστε για τα παιδιά μας.

ΕΒΕΛΙΝΑ ΝΥΚΤΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου