ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 30 Μαΐου 2010

F1: Ο Hamilton άλωσε την ...Πόλη


Άλωσε την Πόλη ο Χάμιλτον!








Ο Lewis Hamilton ήταν ο θριαμβευτής του Grand Prix Τουρκίας στην Κωνσταντινούπολη. Ο οδηγός της McLaren σημείωσε την πρώτη φετινή του νίκη ενώ η επιτυχία για την ομάδα του ήταν απόλυτη, αφού στη 2η θέση τερμάτισε ο Jenson Button. Όλα αυτά όμως συνέβησαν ελέω της σύγκρουσης των δύο...
Red Bull, που προηγούνταν στον αγώνα. Τελικά ο Webber κατάφερε να τερματίσει στην 3η θέση ενώ ο Vettel εγκατέλειψε. Ακολούθησαν οι Michael Schumacher, Nico Rosberg, Robert Kubica, Felipe Massa, Fernando Alonso, Adrian Sutil και Kamui Kobayashi.

Εκκίνηση
Τα μονοθέσια παρατάχτηκαν στο grid, με τον ήλιο να λάμπει πάνω από την πίστα της Κωνσταντινούπολης και τη θερμοκρασία να βρίσκεται στα επίπεδα του απογεύματος της Παρασκευής. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα, οι Red Bull εκμεταλλεύτηκαν το γεγονός ότι βρίσκονταν στην καθαρή πλευρά του grid και πέρασαν μπροστά από τον Hamilton, με τον Webber μπροστά και τον Vettel να ακολουθεί. Πιο πίσω και ο Michael Schumacher έκανε καλή εκκίνηση, περνώντας μπροστά από τον Jenson Button.

Ο Hamilton όμως δεν έδειχνε πρόθυμος να συμβιβαστεί με την 3η θέση και αμέσως εξαπέλυσε επίθεση στον Vettel και κατάφερε να περάσει με μια κίνηση χαρακτηριστική την εντυπωσιακής και αποφασιστικής του οδήγησης. Λίγο αργότερα και ο Jenson Button, εκμεταλλευόμενος την ανώτερη τελική ταχύτητα της McLaren, πέρασε τον Schumacher για την 4η θέση. Οι πιο πίσω παρέμεναν στις θέσεις από τις οποίες ξεκίνησαν, με τον Rosberg στην 6η θέση, τον Kubica στην 7η, τον Massa στην 8η και τον Alonso στη 12η. Τα «θύματα» της εκκίνησης ήταν οι Nico Hulkenberg και Sebastien Buemi, οι οποίοι επέστρεψαν σιγά-σιγά στα pit για αλλαγή ελαστικών.

Αφού ο Hamilton απαλλάχθηκε από τον Vettel, άρχισε να πιέζει ασφυκτικά τον Webber. Στους πρώτους γύρους του αγώνα, ο Βρετανός διατηρούσε τη McLaren του σχεδόν κολλημένη στο διαχύτη της Red Bull του Αυστραλού, με τη διαφορά τους να μην ξεπερνά το μισό δευτερόλεπτο. Ο ρυθμός του Hamilton στον αγώνα έδειχνε, όπως έλεγε και ο ίδιος από το Σάββατο, τουλάχιστον εφάμιλλος εκείνου του Webber, αν όχι καλύτερος.

Pit stop
Ο χορός των pit stop ξεκίνησε αρκετά νωρίς, από τον 11ο γύρο, με τους Kobayashi και Barrichello να κάνουν την αρχή. Στον επόμενο η Ferrari κάλεσε τον Fernando Alonso, για να του αλλάξει τα μαλακά ελαστικά με τα σκληρά, με τα οποία θα μπορούσε να φτάσει μέχρι το τέλος του αγώνα. Στους επόμενους γύρους ακολούθησαν και οι υπόλοιποι αλλά το ενδιαφέρον επικεντρωνόταν στο τι θα έκαναν οι πρωτοπόροι, καθώς ο Hamilton παρέμενε κολλημένος πίσω από τον Webber.

Οι δύο οδηγοί μπήκαν ταυτόχρονα στα pit αλλά τo pit stop όμως δεν εξελίχθηκε καλά για τον Hamilton. Ενώ οι μηχανικοί της Red Bull εκτέλεσαν άψογα τη χορογραφία, στη McLaren καθυστέρησαν ελάχιστα στην αλλαγή του πίσω αριστερού ελαστικού. Ο Webber βγήκε στην πίστα μπροστά από τον Βρετανό αλλά ο Hamilton είδε να περνάει μπροστά του ο Sebastian Vettel, ο οποίος είχε κάνει το pit stop του στον προηγούμενο γύρο.
Έτσι, μετά το τέλος των pit stop οι δύο Red Bull βρέθηκαν στις πρώτες θέσεις, με τις δύο McLaren να ακολουθούν. Οι υπόλοιπες θέσεις της 10άδας δεν διαφοροποιήθηκαν εκτός από τη 10η, στην οποία ανέβηκε ο Fernando Alosno, o οποίος στα pit stop κατάφερε να περάσει τους Kobayashi και Sutil. Παρόλα αυτά, ο Ισπανός παρέμενε αρκετά πίσω από τον Petrov, ο οποίος έκλεινε το τρενάκι πίσω από τον Rosberg, το οποίο αποτελούσαν οι Kubica, Massa και φυσικά ο νεαρός Ρώσος.

Η ξεχωριστή τετράδα

Τα τέσσερα μονοθέσια που βρίσκονταν στις πρώτες θέσεις άρχισαν να απομακρύνονται με γρήγορο ρυθμό από τους υπόλοιπους. Περνώντας τη μέση του αγώνα οι Webber, Vettel. Hamilton και Button βρίσκονταν πολύ κοντά μεταξύ τους, με τη διαφορά από τον 1ο έως τον 4η να είναι κάτω από 3 δευτερόλεπτα, ενώ ο 5ος Michael Schumacher είχε μείνει πάνω από μισό δευτερόλεπτο πίσω. Όλα αυτά, την ώρα που από το pit wall ενημέρωναν τους οδηγούς ότι αναμενόταν πολύ σύντομα να αρχίσει να βρέχει. Στον 35ο γύρο είχαμε την πρώτη εγκατάλειψη του αγώνα, όταν ο Jarno Trulli πάρκαρε τη Lotus στην άκρη της πίστας. Αλλά και η άλλη Lotus έφυγε από τον αγώνα αμέσως μετά, όταν ο Heikki Kovalainen μπήκε για pit stop αλλά αντί για αυτό οι μηχανικοί της ομάδας τον έσπρωξαν μέσα στο γκαράζ.

Όσο όμως η βροχή δεν έπεφτε, η κατάσταση δεν μεταβαλλόταν σημαντικά. Οι διαφορές ανάμεσα στους 4 πρώτους παρέμεναν πολύ μικρές αλλά δεν φαινόταν τρόπος κάποιος από αυτούς να επιτεθεί για να κερδίσει θέσεις. Πιο πίσω ο Fernando Alonso είχε φτάσει πίσω από τον Petrov και του ασκούσε έντονη πίεση, προσπαθώντας να ανέβει από τη 10η στην 9η θέση.

Εμφύλιος!

Κι εκεί που όλα έδειχναν βαρετά, ήρθε η μάχη ανάμεσα στις δύο Red Bull να βάλει φωτιά στον αγώνα. Ο Sebastian Vettle «όρμηξε» στην εσωτερική του Webber προσπαθώντας να τον περάσει. Ο Αυστραλός όμως δεν θέλησε να επιτρέψει την προσπέραση και προσπαθώντας να «κλείσει την πόρτα» ο εμπρός αριστερός τροχός του συγκρούστηκε με τον πίσω δεξιό του Vettel. Το αποτέλεσμα ήταν και οι δύο να βρεθούν εκτός πίστας, με τον Vettel να εγκαταλείπει αμέσως και τον Webber να αναγκάζεται να επιστρέψει στα pit για αλλαγή ρύγχους και ελαστικών. Ο Vettel ωστόσο ήταν πάρα πολύ εκνευρισμένος, κατηγορώντας προφανώς τον Webber για τη σύγκρουσή τους.

Η εξέλιξη αυτή έφερε στην πρώτη θέση τον Lewis Hamilton, με τον Jenson Button να τον ακολουθεί κατά πόδας. Ο Webber μετά το pit stop έπεσε στην 3η θέση, άνετα μπροστά από τον Schumacher.  Κι ενώ το ψιλόβροχο ξεκίνησε να πέφτει, οι μάχες ομόσταβλων δεν σταμάτησαν. Ο Jenson Button βρήκε την ευκαιρία και με μία αποφασιστική κίνηση κατάφερε να περάσει μπροστά από τον Hamilton στο τέλος του 49ου γύρου, αλλά ο Hamilton στα φρένα για την πρώτη στροφή κατάφερε να πάρει ξανά την πρώτη θέση.

Ανάμεσα στις δύο μάχες ομόσταβλων όμως η διαφορά ήταν εμφανής. Εκείνη των Hamilton και Button ήταν σκληρότερη και μεγαλύτερης διάρκειας από την αντίστοιχη των Webber και Vettel, όμως οι οδηγοί της McLaren κατάφεραν να δώσουν τη μάχη τους και να μην παραχωρήσει κανείς ούτε χιλιοστό στον άλλο, μένοντας όμως και οι δύο στην πίστα. Υποδειγματική αγωνιστική συμπεριφορά από δύο σπουδαίους οδηγούς.

Πλησιάζοντας προς το τέλος του αγώνα, ο Fernando Alonso είδε ότι τα περιθώρια στενεύουν και προσπάθησε με ό,τι είχε να περάσει τον Vitaly Petrov, που μέχρι εκείνο το σημείο έκανε πολύ καλό αγώνα και βρισκόταν στην 8η θέση. Ο Ισπανός κατάφερε να περάσει αλλά είχε μια μικρή επαφή με τον Petrov, με αποτέλεσμα να κλατάρει το εμπρός δεξί ελαστικό στη Renault και ο Ρώσος να αναγκαστεί να επιστρέψει στα pit για αλλαγή.

Μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας δεν είχαμε άλλες αλλαγές και ο Lewis Hamilton πανηγύρισε την πρώτη φετινή του νίκη, με τον Jenson Button να συμπληρώνει το 1-2 για τη McLaren. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Mark Webber και ακολούθησαν οι Michael Schumacher, Nico Rosberg, Robert Kubica, Felipe Massa, Fernando Alonso, Adrian Sutil και Kamui Kobayashi.

Μετά το τέλος του GP Τουρκίας ο Mark Webber παραμένει στην κορυφή της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος Οδηγών με 93 βαθμούς αλλά πλέον έχει πίσω του τους δύο οδηγούς της McLaren, με τον Button να έχει 88 βαθμούς και τον Hamilton μετά τη νίκη του 84. Ο Alonso βρίσκεται στην 4η θέση με 79 βαθμούς. Στους κατασκευαστές, η McLaren πέρασε στην πρώτη θέση με 172 βαθμούς ενώ η Red Bull έφτασε στους 171. Η Ferrari ακολουθεί στην 3η θέση με 146 βαθμούς.
Επόμενος αγώνας είναι το Grand Prix Καναδά, που ύστερα από απουσία 1 έτους επιστρέφει στο καλεντάρι της F1, το 3ήμερο 11-13 Ιουνίου.


Αποτελέσματα

Θ. Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφ. < > P.
1 L. Hamilton MCLAREN 1:31.791 58
1
2 J. Button MCLAREN 1:31.038 2.6
1
3 M. Webber RED BULL 1:31.564 24.2 21.6 2
4 M. Schumacher MERCEDES 1:30.341 31.1 6.8 1
5 N. Rosberg MERCEDES 1:30.229 32.2 1.1 1
6 R. Kubica RENAULT 1:29.945 32.8 0.5 1
7 F. Massa FERRARI 1:29.996 36.6 3.8 1
8 F. Alonso FERRARI 1:30.792 46.5 9.9 1
9 A. Sutil FORCE INDIA 1:31.084 49.0 2.4 1
10 K. Kobayashi SAUBER 1:32.526 65.6 16.6 1
11 P. de la Rosa SAUBER 1:32.317 65.9 0.2 1
12 J. Alguersuari TORO ROSSO 1:32.713 67.8 1.8 2
13 V. Liuzzi FORCE INDIA 1:32.923 1L 1L 1
14 R. Barrichello WILLIAMS 1:31.149 1L 2.2 1
15 V. Petrov RENAULT 1:29.165 1L 26.8 2
16 S. Buemi TORO ROSSO 1:29.588 1L 18.7 2
17 N. Hulkenberg WILLIAMS 1:32.455 1L 9.4 2
18 T. Glock VIRGIN 1:52.567 3L 2L 1
19 L. di Grassi VIRGIN 1:33.257 3L 28.7 1
20 K. Chandhok HRT RETIRED 6L 3L 2
21 B. Senna HRT RETIRED 12L 6L 2
22 S. Vettel RED BULL RETIRED 19L 7L 1
23 H. Kovalainen LOTUS RETIRED 25L 6L 1
24 J. Trulli LOTUS RETIRED 26L 1L
msfree.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου