ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 29 Αυγούστου 2010

F1: Ο Χάμιλτον έμεινε ανεπηρέαστος από τη βροχή και τις εγκαταλείψεις των αντιπάλων και έφτασε στην τρίτη φετινή του νίκη, περνώντας πρώτος στο πρωτάθλημα των πιλότων με 182 βαθμούς...

 




Το Grand Prix Βελγίου είναι αγώνας που παραδοσιακά δίνει πολλές συγκινήσεις. Το ίδιο έγινε και φέτος, που ο Lewis Hamilton πέρασε αλώβητος μέσα από λάθη και άστατο καιρό και πήρε μια μεγάλη νίκη, που τον έφερε ξανά στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος...
Ο Mark Webber ελαχιστοποίησε τις απώλειες με τη 2η θέση και ο Robert Kubica πήρε μια επάξια θέση στο βάθρο με την 3η θέση. Ακολούθησαν οι Felipe Massa, Adrian Sutil, Nico Rosberg, Michael Schumacher, Kamui Kobayashi, Vitaly Petrov και Jaime Alguersuari. Καταστροφή για Alonso, Button και Vettel, με τους δύο πρώτους να εγκαταλείπουν και τον τρίτο να τερματίζει εκτός βαθμών.

Εκκίνηση

Τα μονοθέσια στήθηκαν στην εκκίνηση με την πίστα στεγνή αλλά με ένα απειλητικό σύννεφο να πλησιάζει. Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Webber… ξέχασε να ξεκινήσει και όλοι όσοι βρίσκονταν πίσω του μέχρι και τον Massa τον πέρασαν. Ο Lewis Hamilton έφτασε πρώτος στη La Source και πίσω του κατάφερε να στρίψει ο Robert Kubica, o οποίος κατάφερε να κρατήσει τη θέση του από την επίθεση του Jenson Button. Πιο πίσω ο Alonso κέρδισε 2 θέσεις και ο Michael Scnumacher ακόμα περισσότερες.

Το χάος δημιουργήθηκε προτού καν ολοκληρωθεί ο πρώτος γύρος, όταν τα μονοθέσια έφτασαν στο Bus stop chicane, η άσφαλτος ήταν βρεγμένη από την ξαφνική μπόρα και στα δυνατά φρένα έφυγαν ευθεία. Σχεδόν όλοι με τον έναν ή τον άλλο τρόπο κατάφεραν να στρίψουν, εκτός από τον Rubens Barrichello ο οποίος έπεσε πάνω στο πίσω μέρος της Ferrari του Fernando Alonso. Το μονοθέσιο της Williams καταστράφηκε επιτόπου ενώ ο Ισπανός αναγκάστηκε να επιστρέψει στα pit για επισκευές.

Στο 2ο γύρο στην πίστα βγήκε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας για να καθαριστούν τα συντρίμμια ενώ ταυτόχρονα η μπόρα είχε σταματήσει και η πίστα στέγνωνε ξανά. Αυτό ήταν η ολοκληρωτική καταστροφή του αγώνα για τον Fernando Alonso, ο οποίος μετά τη σύγκρουση με τον Barrichello είχε ρισκάρει βάζοντας στο μονοθέσιό του ενδιάμεσα ελαστικά. Έτσι, λίγους γύρους αργότερα αναγκάστηκε να ξαναμπεί και να βάλει slick, πέφτοντας στην τελευταία θέση.

Λίγο πριν από την εμφάνιση του SC ο Jenson Button είχε καταφέρει να περάσει τον Robert Kubica και να πάρει τη 2η θέση. Αμέσως μετά την απόσυρση του SC και ο Sebastian Vettel πέρασε τον Πολωνό, ρίχνοντάς τον στην 4η θέση, μπροστά από τον Webber. Ο Lewis Hamilton στην πρώτη θέση σε εκείνο το σημείο άρχισε να πιέζει, προσπαθώντας -με αρκετή επιτυχία- να φτιάξει μια καλή διαφορά. Μεγάλη προσπάθεια έκανε ο Fernando Alonso, o οποίος προσπερνούσε όποιον έβρισκε μπροστά του κερδίζοντας θέσεις σε κάθε γύρο.

Bang και pit stop

Ο Hamilton απομακρυνόταν συνεχώς στην κορυφή ενώ ο Jenson Button είχε δημιουργήσει πίσω του ένα τρενάκι, που αποτελούσαν οι Vettel, Kubica, Webber και Massa. Ο Button ακολουθούσε συντηρητική στρατηγική, προσπαθώντας να μη χρειαστεί να μπει για αλλαγή ελαστικών μέχρι να έρθει η προβλεπόμενη μπόρα. Στο 18ο γύρο όμως ο αγώνας του ολοκληρώθηκε άδοξα, όταν στο φρενάρισμα για το Bus Stop ο Sebastian Vettel που ήταν πίσω του έχασε τον έλεγχο της Red Bull και έπεσε πάνω του. Αυτό είχε αποτέλεσμα ο Button να εγκαταλείψει άμεσα και ο Vettel να επιστρέψει στα pit για να αλλάξει πτέρυγα. Αυτό όμως δεν ήταν το τέλος, γιατί οι αγωνοδίκες έδωσαν ποινή διέλευσης στον Vettel, κάτι που τον έριξε ακόμα πιο πίσω.

Όλα αυτά φυσικά ελάχιστα επηρέαζαν τον Hamilton που έκανε έναν άνετο αγώνα στην πρώτη θέση ενώ οι μεγάλοι κερδισμένοι ήταν οι Kubica και Webber, που βρέθηκαν στη 2η και 3η θέση αντίστοιχα. Σημαντική πρόοδο στο μεταξύ είχε σημειώσει ο Fernando Alonso, ο οποίος είχε ανέβει στην 9η θέση. Ο Ισπανός όμως είχε ένα πλεονέκτημα: δεν ήταν υποχρεωμένος να κάνει pit stop για αλλαγή ελαστικών, όπως ήταν όλοι όσοι βρίσκονταν μπροστά του. Εξαιρετική όμως ήταν η επίδοση του Michael Schumacher, ο οποίος σε μια πίστα που γνωρίζει πολύ καλά είχε φτάσει στην 5η θέση, προτού κάνει το pit stop του. Όταν όμως ο πολύ ταχύτερος Sutil έφτασε πίσω του δεν κατάφερε να κρατήσει τη θέση του και υπέκυψε στην επίθεση του οδηγού της Force India.

Ο χορός των pit stop για τους πρωτοπόρους άνοιξε στον 22ο γύρο με τον Adrian Sutil από την 5η θεση. Στον επόμενο γύρο ακολούθησε ο Mark Webber και άλλον ένα γύρο αργότερα μπήκαν οι Kubica και Massa. Στον 25ο ήταν η σειρά του Hamilton, ο οποίος βγήκε στην πίστα χωρίς πρόβλημα ξανά στην πρώτη θέση. Οι Mercedes που είχαν ξεκινήσει με τα σκληρά ελαστικά δεν είχαν μπει ακόμα για pit stop και κρατούσαν τις θέσεις 6 και 7, με τον Schumacher μπροστά από τον Rosberg.

Τα βάσανα του Sebastian Vettel δεν είχαν τελειώσει ακόμα. Πάνω στην προσπέραση που έκανε στον Liuzzi ο πίσω αριστερός τροχός του ακούμπησε με την εμπρός πτέρυγα της Force India και το κλατάρισμα ήταν φυσιολογική εξέλιξη. Έτσι, ο Γερμανός για άλλη μία φορά αναγκάστηκε να μπει στα pit για αλλαγή ελαστικών. Λίγο αργότερα ο Alonso έφτασε πίσω από τον Kobayashi και διεκδίκησε την 8η θέση αλλά ο Ιάπωνας ήταν ιδιαίτερα μαχητικός και δεν του επέτρεψε να περάσει.

Κι ύστερα ήρθαν οι σταγόνες

Στον 34ο γύρο του αγώνα η βροχή έκανε την εμφάνισή της και ο νόμος του χάους επιβλήθηκε ξανά στο Spa. Ο Lewis Hamilton καρδιοχτύπησε δύο φορές όταν βγήκε στην αμμοπαγίδα, αδυνατώντας να κρατήσει το μονοθέσιο με τα slick πάνω στη βρεγμένη πίστα αλλά τελικά ο Βρετανός έστω και οριακά κατάφερε να διατηρηθεί μπροστά και να φτάσει μέχρι τα pit και να αλλάξει ελαστικά. Τα λάθη του Hamilton επέτρεψαν στους Webber και Kubica να τον πλησιάσουν αλλά ο Πολωνός έχασε τη 2η θέση μέσα στα pit. Όταν ο Kubica έφτασε στο box της Renault δεν κατάφερε να σταματήσει στο ενδεδειγμένο σημείο και οι μηχανικοί του έχασαν πολύ χρόνο για να μετακινηθούν και να του αλλάξουν τα ελαστικά. Έτσι ο Webber πέρασε στη 2η θέση.

Όπως είναι φυσικό, μέσα στα pit έγινε χαμός, αλλά τα σοβαρότερα έγιναν αφότου όλοι άλλαξαν τα ελαστικά τους. Με τη βροχή να έχει δυναμώσει, ο Fernando Alonso έχασε τον έλεγχο της Ferrari μετά τη Les Combes και το μονοθέσιο έμεινε σταματημένο μέσα στην πίστα μετά την επαφή με τις μπαριέρες. Φυσιολογικά, στην πίστα βγήκε το SC και ο Alonso εγκατέλειψε έναν αγώνα που έτσι κι αλλιώς δεν εξελισσόταν ιδιαίτερα ευνοϊκά για εκείνον.

Κερδισμένος από τη στρατηγική της ομάδας του ήταν ο Michael Schumacher, ο οποίος διατήρησε την 6η θέση αφού κατάφερε να μείνει με τα slick μέχρι να αρχίσει η βροχή. Μπροστά του είχε τον Adrian Sutil, με τη Force India να κάνει άλλον έναν εξαιρετικό αγώνα στο Βέλγιο - όχι τόσο καλό όσο πέρυσι αλλά σίγουρα πολύ καλύτερο από τους πρόσφατους φετινούς.

Στην επανεκκίνηση του αγώνα ο Nico Rosberg βγήκε την ευκαιρία να στείλει ένα ηχηρό μήνυμα. Ο νεαρός Γερμανός βρισκόταν στην 8η θέση αλλά «ξεφορτώθηκε» πολύ γρήγορα τον Kobayashi και στη Les Compes επιτέθηκε στον Michael Schumacher, καταφέρνοντας απαιτητικά να τον περάσει. Ήταν payback time για τον Rosberg, καθώς στο ξεκίνημα του αγώνα ο 7 φορές πρωταθλητής τον είχε περάσει αντίστοιχα απαιτητικά, όταν ο πρώτος είχε βρεθεί σε μάχη με τον Petrov.

Με τη βροχή να πέφτει και την πίστα να παραμένει βρεγμένη, δεν έλειψαν οι έξοδοι. Ο Trulli και ο De la Rosa είδαν πώς είναι τα πράγματα και εκτός πίστας αλλά αμφότεροι κατάφεραν να συνεχίσουν μετά τις εξόδους τους. Αυτά ήταν και τα τελευταία επεισόδια ενός γεμάτου αγώνα, όπως συνήθως στο Spa. Η καρό σημαία έπεσε μπροστά από τον Lewis Hamilton, o οποίος εκτός από την 3η φετινή του νίκη πήρε ξανά και την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα. Ο Mark Webber τερμάτισε στη 2η θέση και ο Robert Kubica στην 3η. Ακολούθησαν οι Felipe Massa, Adrian Sutil, Nico Rosberg, Michael Schumacher, Kamui Kobayashi, Vitaly Petrov και Jaime Alguersuari.

Μετά τον αγώνα του Βελγίου, ο Lewis Hamilton βρίσκεται στην πρώτη θέση του Πρωταθλήματος Οδηγών με 182 βαθμούς. Ακολουθεί ο Webber με 179 ενώ οι Vettel, Button και Alonso έμειναν στους 151, 147 και 141 αντίστοιχα. Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών η μάχη είναι ακόμα πιο σκληρή: Η Red Bull προηγείται με 330 βαθμούς και η McLaren στη 2η θέση είναι μόλις 1 βαθμό πίσω στους 329. Ακολουθεί η Ferrari με 250 βαθμούς.

Ο επόμενος αγώνας είναι το Ιταλικό Grand Prix στην ιστορική πίστα της Monza, το 3ήμερο 10-12 Σεπτεμβρίου.


Θ. Οδηγός Ομάδα Διαφ. < > P.
1 L. Hamilton MCLAREN Νικητής
2
2 M. Webber RED BULL 1.5
2
3 R. Kubica RENAULT 3.4 1.9 2
4 F. Massa FERRARI 8.2 4.7 2
5 A. Sutil FORCE INDIA 9.0 0.8 2
6 N. Rosberg MERCEDES 12.3 3.2 1
7 M. Schumacher MERCEDES 15.5 3.1 1
8 K. Kobayashi SAUBER 16.6 1.1 1
9 V. Petrov RENAULT 23.8 7.1 3
10 V. Liuzzi FORCE INDIA 34.8 5.3 2
11 P. de la Rosa SAUBER 36.0 1.1 2
12 S. Buemi TORO ROSSO 39.8 3.8 3
13 J. Alguersuari* TORO ROSSO 49.4 5.6 2
14 N. Hulkenberg WILLIAMS 1L 1L 2
15 S. Vettel RED BULL 1L 4.8 2
16 H. Kovalainen LOTUS 1L 14.3 2
17 L. di Grassi VIRGIN 1L 1.7 1
18 T. Glock VIRGIN 1L 5.9 2
19 J. Trulli LOTUS 1L 14.5 1
20 S. Yamamoto HRT 2L 1L 2
21 F. Alonso MERCEDES 7L 5L 3
22 J. Button MCLAREN 29L 22L
23 B. Senna HRT 39L 10L 3
24 R. Barrichello WILLIAMS



 ΠΗΓΗ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου