ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

Λιάνα Κανέλλη: «Μοιάζω εγώ για γλάστρα»;







Η Λιάνα Κανέλλη, μία ημέρα μετά τα όσα ακούστηκαν πως μπορεί να αναλάβει πρόεδρος στην ΠΑΕ ΠΑΟ, βγήκε στον ραδιοφωνικό σταθμό «Sentra » και τοποθετήθηκε για το θέμα. Μεταξύ άλλων, η βουλευτής τού ΚΚΕ, τόνισε: «Είμαι πάντα Παναθηναϊκός. Είτε στην πρώτη... κατηγορία, είτε στην έκτη. Είτε βάζει γκολ ο Σισέ, είτε όχι. Είτε έχει χρήματα, είτε όχι. Με παραξενεύει που βγήκε ξανά η ιστορία αυτή. Προσπαθώ να καταλάβω αν είναι επιθυμία κάποιων. Η αλήθεια είναι πως η ομάδα περνά μια κρίση. Διοικητική, γιατί την αγωνιστική πάει να τη μαζέψει. Εγώ όμως είμαι σε ένα κόμμα και στη Βουλή εκλεγμένη, για να υπηρετώ την εργατική τάξη που δεν έχει ομάδα. Δεν εκπροσωπώ τον Παναθηναϊκό. Θα ήταν παράλογο ένας άνθρωπος που κάνει αυτή τη δουλειά, γιατί εγώ δεν την κάνω για γκλαμουριά, , να πάει σε μια ΠΑΕ να διαχειριστεί χρήματα. Πρώτα από όλα οι ΠΑΕ ψάχνουν προέδρους με λεφτά. Μπορεί οι οπαδοί να μην έχουν να φάνε, αλλά να θέλουν προέδρους με λεφτά. Και ' γω θέλω να είναι ήρεμος ο Παναθηναϊκός και να χώνει τεσσάρες»
Και συμπλήρωσε: «Μοιάζω σε κανέναν για γλάστρα; Έχω πει πολλά όχι στη ζωή μου. Μπορώ να είμαι στο πεζοδρόμιο για τον Παναθηναϊκό. Αλλά αυτό δεν με κάνει πρόεδρο. Το ποδόσφαιρο έπρεπε να είχε μείνει ερασιτεχνικό, αλλά είναι πολλά τα λεφτά Αρη...Το ποδόσφαιρο είναι λαϊκό άθλημα, συγκινεί από γυναίκες μέχρι μαϊμούδες. Εξαρτάται από ποια μορφή μπορεί να ανακατευθώ στα κοινά. Υπάρχει κανείς να πιστεύει πως είμαι τόσο ανέντιμος άνθρωπος ώστε να κάνω δύο βαριές δουλειές; Να είμαι το πρωί στον Παναθηναϊκό, το μεσημέρι στη Βουλή και μετά πάλι στον Παναθηναϊκό; Δεν θα αρχίσει ο κόσμος να σκέφτεται, και να έχει δίκιο, ότι για άλλους λόγους το κάνω»;

1 σχόλιο: