ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Διαψεύδεται η αποχώρηση απο τον αγωγό Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολη







Η Ρωσία δεν αποχωρεί από το σχέδιο Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολη, αλλά θα «ελαχιστοποιήσει» τα έξοδα γι’ αυτόν, σύμφωνα με δηλώσεις του εκπροσώπου της «Τρανσνιέφτ» Ίγκορ Ντεμίν στο πρακτορείο ΡΙΑ-Νόβοστι. «Δεν σκοπεύουμε να διαλύσουμε την εταιρεία του σχεδίου, αλλά να ασχοληθούμε με.. την ελαχιστοποίηση των εξόδων», είπε ο Ντεμίν, ο οποίος επιβεβαίωσε ότι η Βουλγαρία έχει έως σήμερα το μεγαλύτερο χρέος στη διακρατική εταιρεία του αγωγού και «μετά από αυτήν σταμάτησε τη χρηματοδότηση και ο άλλος εταίρος, η Ελλάδα», με αποτέλεσμα η χρηματοδότηση της Trans-Balkan Pipeline B.V. να γίνεται σήμερα μόνο από τη ρωσική πλευρά.
Σύμφωνα με τη ρωσική «Τρανσνιέφτ» το συσσωρευμένο χρέος της εταιρείας σε τρέχοντα έξοδα είναι 7,3 εκατομμύρια ευρώ και της Ελλάδας ανέρχεται σε 1,269 εκατ. ευρώ.
Ο κ. Ντεμίν διέψευσε και σε άλλα ρωσικά ΜΜΕ δημοσιεύματα περί οριστικής αποχώρησης της Ρωσίας από το σχέδιο του Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολη, επιμένοντας ότι αύριο στη Ρώμη από ρωσικής πλευράς θα τεθεί στη συνεδρίαση των μετόχων του έργου σχέδιο μείωσης στο ελάχιστο του προσωπικού της εταιρείας και των αμοιβών των στελεχών της, καθώς και μείωσης όλων των διαχειριστικών-λειτουργικών εξόδων, έτσι ώστε να αντιμετωπιστεί η κατάσταση, που έχει διαμορφωθεί.
Μιλώντας στο ΙΤΑΡ-ΤΑΣΣ ο κ. Ντεμίν είπε ότι κανείς δεν συζητά «κλείσιμο της εταιρείας και του σχεδίου, ούτε πολύ περισσότερο προγραμματίζει διοχέτευση φορτίων πετρελαίου σε γειτονικούς αγωγούς», αλλά οπωσδήποτε το θέμα των χρεών θα τεθεί και θα συζητηθεί η μετατροπή των συμβολαίων με τους υπεργολάβους του έργου, έτσι ώστε να μην απαιτούνται τακτικές πληρωμές.
Προηγουμένως το Bloomberg επικελέσθηκε δημοσίευμα της ρωσικής εφημερίδας Vedomosti συμφωνα με το οποίο ηΡωσία εγκαταλείπει το σχέδιο συμμετοχής της στον αγωγό Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολη .
Οι Ρώσοι εταίροι στην κοινοπραξία Trans Balkan Pipeline B.V, OAO Transneft, OAO Rosneft και OAO Gazprom Neft, θα αποφασίσουν επισήμως να τερματίσουν τη χρηματοδότησή τους στο σχέδιο αυτό στη διάρκεια γενικής συνέλευσης των μετόχων που θα πραγματοποιηθεί αύριο στη Ρώμη, αναφέρει η Vedomosti επικαλούμενη πηγές της κοινοπραξίας που δεν κατονομάζει.
Η εξέλιξη αυτή ουσιαστικά «θάβει» το σχέδιο κατασκευής του αγωγού, σχολιάζει η Ρωσική εφημερίδα, η οποία προσθέτει ότι το 2007, η Ρωσία, η Βουλγαρία και η Ελλάδα συμφώνησαν στην κατασκευή πετρελαιαγωγού μήκους 285 χιλιομέτρων από το Βουλγαρικό λιμάνι του Μπουργκάς έως το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, στο Αιγαίο.
Ο αγωγός, συνολικής αξίας ενός δισεκατομμυρίου ευρώ και δυναμικότητας 35 εκατομμυρίων μετρικών τόνων ετησίως, θα παρέκαμπτε το Βόσπορο και τα Στενά των Δαρδανελίων, μειώνοντας το κόστος μεταφοράς του πετρελαίου.
Βασικό χαρακτηριστικό του αγωγού Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολη ήταν ότι θα λειτουργούσε «ανταγωνιστικά» ως προς τον αντίστοιχο αγωγό που σχεδιάζουν να κατασκευάσουν η Ρωσία, η Ιταλία και η Τουρκία, από το λιμάνι της Σαμσούντας, στη Μαύρη Θάλασσα, έως το τουρκικό λιμάνι του Τσεϊχάν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου