ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

To Facebook αλλάζει

Οι αλλαγές στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης








Το design του Facebook έχει μείνει ίδιο κι απαράλλακτο για αρκετό καιρό, οπότε δεν προκαλεί έκπληξη η πληροφορία που κάνει λόγο για αλλαγές μέσα στο επόμενο διάστημα. Όσο για τη φύση των αλλαγών,..
αυτές είναι περισσότερο λειτουργικές και λιγότερο σχεδιαστικές.
Η βασική αλλαγή έχει να κάνει με την κύλιση (scroll) της σελίδας. Ενώ μέχρι σήμερα το scroll down πιάνει ολόκληρη τη σελίδα, στο νέο design θα κινείται μόνο το news feed και οι δύο πλαϊνές μπάρες θα μένουν "καρφωμένες" στη θέση τους. Έτσι, όσο κάτω κι αν σκρολάρει ο χρήστης, θα βλέπει πάντα τις συντομεύσεις για τα μηνύματά του, το προφίλ του κλπ.
Πέρα από την αδιαμφισβήτητη ευκολία για το χρήστη, η αλλαγή αυτή αναμένεται να ανεβάσει τα διαφημιστικά έσοδα του Facebook. Δεδομένου ότι οι διαφημίσεις εμφανίζονται στη δεξιά μπάρα, με το νέο καθεστώς θα μένουν ορατές για πολύ περισσότερο χρόνο, κάτι που μεταφράζεται σε περισσότερη προβολή για τους διαφημιζόμενους.
Δεν είναι ακόμη σαφές πότε ακριβώς θα διατεθεί στο κοινό αυτή η αλλαγή, ενώ δε γνωρίζουμε αν θα υπάρξουν και άλλες τροποποιήσεις.




 epcmag

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου