ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Χαμός στο Facebook του Κωνσταντίνου Κατακουζηνού

Μοιραστείτε το στο facebook
Tο διαχρονικό μου ερώτημα είναι: Ο Χάρης Ρώμας, γιατί είναι διάσημος; Λόγω του εκπληκτικού του συγγραφικού ταλέντου (που βασίζεται σε…
τσαχπινιές τύπου: - Βλάκα. – Με είπες βλάκα; - Εεε… όχι. Είπα πλάκα. Να σπάσουμε πλάκα!) ή των φοβερών ερμηνευτικών του ικανοτήτων, που τις ξεδιπλώνει πάντα στον ίδιο ρόλο, αυτόν του ιδιόρρυθμου και κακότροπου ανθρώπου;


Η επιτυχία των σειρών του, υποθέτω, βασίζεται στοευκολοχώνευτο και απλοϊκό σενάριο που μπορεί να το κατανοήσει και η θεία μου η Ευτέρπη από την άνω Τραχανοπλαγιά. Το «Κωνσταντίνου και Ελένης» μπορώ να πω πως είναι κάτι σαν κινούμενα σχέδια για ενηλίκους. Ας μην είμαι όμως αφοριστικός. Τη σειρά την έχω δει και μάλιστα πολλές φορές. Ίσως γιατί μ’αρέσουν οι υπόλοιποι ηθοποιοί. Ίσως κιόλας, επειδή ταυτίζομαι με την αγωνία του Κατακουζηνού να εκδώσει το βιβλίο του (αν δεν έλεγα τον καημό μου θα έσκαγα).

Το πήρα απόφαση: Θα γράψω κι εγώ κωμικό σενάριο. Μπορεί να το δεχτούν και χωρίς να κάτσω σε κανέναν. Ποτέ δεν ξέρεις. Μέχρι να το ολοκληρώσω όμως, ο «Νίντζα των αποκαλύψεων» έσπευσε να ρίξει μια ματιά στο προφίλ του επίκουρου καθηγητή της Βυζαντινολογίας στο Facebook:


         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου