ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Ποιος γνωστός Ελληνας τραγουδιστής γίνεται γιατρός στην Κένυα;;;

Το πτυχίο ιατρικής που έχει πάρει από την Ιατρική σχολή της Σόφιας αποφάσισε να βάλει σε εφαρμογή -για καλό σκοπό- ο...


Κώστας Καραφώτης. «Έχω δώσει θετική απάντηση στην οργάνωση "Γιατροί Του Κόσμου", για να πάω ως γιατρός στην Κένυα. Όποτε το επιτρέψουν οι επαγγελματικές υποχρεώσεις μου και έχω κενό, θα πάω». Αυτό δήλωσε ο δημοφιλής λαϊκός τραγουδιστής στο Εγώ Weekly.

Υπενθυμίζοντας ότι «Έχω το πτυχίο, αλλά δεν έχω εξασκήσει την Ιατρική. Και, φυσικά, μιλάμε για ένα λειτούργημα. Δεν μπορείς ξαφνικά να πεις "ναι, θα συνεχίσω να είμαι γιατρός". Απαιτεί, όπως και η μουσική, καθημερινή αφοσίωση και δουλειά. Έχουμε να κάνουμε με ανθρώπινες ζωές».

Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης ο Λαρισαίος τραγουδιστής αποκάλυψε το γιατί χρειάστηκε να επισκεφθεί ψυχολόγο.

«Υπήρχε μία περίοδος το 2009 που είχα τρομερά προβλήματα ύπνου. Αυτή ήταν η αιτία και η αφορμή. Πήγαινα στον ψυχολόγο για αρκετό χρονικό διάστημα, μέχρι να απαντήσω στα δικά μου ερωτήματα. Και με κάθε συνεδρία, όχι μόνο σου δίνονται απαντήσεις, αλλά σου γεννούνται και νέα ερωτήματα». 
SAROTIKO

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου