ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Το Facebook «μπλοκάρει» τις «απίστευτες ιστορίες»

Το κοινωνικό δίκτυο αλλάζει τους αλγόριθμους και βάζει τέλος στα παραπλανητικά άρθρα..

Η νέα πολιτική του Facebook βάζει «τέλος» στην παραπληροφόρηση μέσα από το κοινωνικό δίκτυο. Οι υπεύθυνοι αλλάζουν πλέον τους..

αλγόριθμους ώστε να μπαίνουν «φραγμοί» στα κείμενα με τίτλους «Δε θα πιστέψετε ποιος…», «Διαβάστε την απίστευτη ιστορία..» και παρεμφερή.

Οι έρευνες έδειξαν πως τα κείμενα που αναζητούν με κάθε τρόπο τα «κλικς» έχουν πολλαπλασιαστεί τα τελευταία δύο χρόνια, επειδή οι υπεύθυνοι των σάιτς νόμιζαν πως είχαν βρει τον εύκολο τρόπο ώστε να προσελκύσουν κόσμο και κατά συνέπεια να βγάλουν χρήματα από τις διαφημίσεις.

Το Facebook έβγαλε ανακοίνωση σχετικά με τις ιστοσελίδες αυτές, οι οποίες χρησιμοποιούν παραπλανητικούς τίτλους οι οποίοι συνήθως ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα.

Μάλιστα, υπάρχει ένα ολόκληρο «οικοσύστημα» τέτοιων ιστοσελίδων.

Η πλατφόρμα μέχρι σήμερα «βοηθούσε» τέτοια κείμενα ώστε να πάρουν τα πολυπόθητα «κλικς» αλλά το 80% των χρηστών όταν διερωτήθηκαν για το τι θα ήθελαν να βλέπουν στο news feed τους, απήντησαν άρθρα που να μπορούν εύκολα να αποφασίσουν αν τους ενδιαφέρουν ή όχι.

Έτσι τα «κείμενα-δολώματα» φαίνεται πως έχουν μάλλον διαφορετικό αποτέλεσμα, σε σημείο που θα μπορούσε να βλάψει το επιχειρηματικό μοντέλο του Facebook, το οποίο προσπαθεί να αυξήσει διαρκώς την παραμονή στη σελίδα του.

Το Facebook έχει γίνει μια ζωτικής σημασίας πηγή για ενημέρωση και ψυχαγωγία τόπους, και γι αυτό το λόγο γίνεται κάθε προσπάθεια να είναι «αξιόπιστη». Όταν μιλάμε δε, για περισσότερους από 1 δισ. χρήστες το μήνα, η ενημέρωση πρέπει να γίνεται σωστά.

Μια άλλη αλλαγή που ανακοινώθηκε τη Δευτέρα, σε ορισμένες περιπτώσεις θα αποθαρρύνεται η χρήση φωτογραφιών στα άρθρα έτσι ώστε μελλοντικά οι χρήστες να βλέπουν μόνο λινκς και όχι φωτογραφίες.


fortunegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου