ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Η μαμά του Κώστα Μαρτάκη δεν είναι αυτό που ίσως φαντάζεστε…

Με τη φωτογραφία που δημοσίευσε στο Instagram ο τραγουδιστής αποδεικνύει πως η ομορφιά είναι ζήτημα γονιδίων ...

στην οικογένειά του. Ο Κώστας Μαρτάκης, με αφορμή τα γενέθλια της μητέρας του, Νίτσας, μοιράστηκε μία φωτογραφία της για να της ευχηθεί. «Χρόνια πολλά στην πιο γλυκιά μανούλα! Σε αγαπώ μαμά!», σχολίασε ο τραγουδιστής. Συγκινημένη η μητέρα του, απάντησε με σχόλιό της λίγο αργότερα: «Κι εγώ σ’ αγαπώ μωρό μου! Σε ευχαριστώ! Είμαι η πιο τυχερή μανούλα στον κόσμο! Τα παιδιά μου είναι η ζωή μου», έγραψε η ίδια. Λίγο αργότερα, ο Κ. Μαρτάκης δημοσίευσε μία ακόμα φωτογραφία της μητέρας του, στην οποία εκείνη ποζάρει με μαγιό πριν από αρκετά χρόνια.
koyzoylo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου