ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 4 Αυγούστου 2018

Δέκα πράγματα που ίσως δεν ήξερες για τη Ferrari

ferrariΜικρές αλήθειες για την «κόκκινη λατρεία»


Στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού υπάρχουν λίγοι κατασκευαστές ή ονόματα ευρύτερα γνωστά από εκείνο της Ferrari.
Η ιταλική εταιρεία παράγει αυτοκίνητα επιδόσεων για σχεδόν 60 χρόνια.

Σήμερα το σύμβολο της Ferrari παραμένει ένα σύμβολο ανταγωνισμού, υπεροχής και ταχύτητας. Είναι αδύνατον να μην τραβήξει τα βλέμματα στο δρόμο, ενώ η παρουσία της γίνεται αισθητή ακόμη και από τον ήχο του κινητήρα, πριν καν εμφανιστεί το όχημα.

Υπάρχουν ωστόσο μερικές ενδιαφέρουσες αλήθειες για τις Ferrari που δεν είναι γνωστές σε όλους. Δείτε 10 από αυτές...

1. Το logo με το αλογάκι

1

Στον κόσμο των σούπερ αυτοκινήτων το να έχεις ένα ωραίο logo είναι καλό, αλλά είναι καλύτερο να έχεις ένα logo που ξεχωρίζει από τα άλλα. Στην περίπτωση της Ferrari η εταιρεία χρησιμοποιεί ένα μαύρο αλογάκι σε ένα κίτρινο φόντο. Από που προήλθε η ιδέα όμως; Το ζωγραφισμένο άλογο σε ένα μαχητικό αεροπλάνο του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου έγινε τελικά το σήμα που επέλεξε ο Enzo Ferrari να το κάνει λογότυπο της εταιρίας που δημιούργησε και με κάποιες αλλαγές έφτασε σε αυτό που γνωρίζουμε σήμερα.

2. Γιατί η Ferrari είναι κόκκινη

2

Έχετε παρατηρήσει ποτέ ότι κάποιες συγκεκριμένες μάρκες αυτοκινήτων έχουν ένα σταθερό χρώμα; Σήμερα ενώ υπάρχουν Ferrari σε όλα τα είδη των χρωμάτων, το κόκκινο παραμένει η κυρίαρχη επιλογή για τους περισσότερους ανθρώπους. Γιατί όμως το κόκκινο χρώμα έχει συνδεθεί με την Ferrari; Πίσω στις αρχές του 20ου αιώνα οι εθνικές ομάδες των αγώνων με αυτοκίνητα είχαν το δικό τους χρώμα για να ξεχωρίζουν από τις άλλες, σύμφωνα με το therichest.

Οι Βρετανοί είχαν πράσινο, οι Γάλλοι οδηγούσαν μπλε και οι Γερμανοί ασημί - αν και ξεκίνησαν με λευκό. Η Ιταλία εκπροσωπούταν από την κόκκινη Alfa Romeo και με την πάροδο του χρόνου το κόκκινο συνδέθηκε τόσο και με το ιταλικό μοντέλο Ferrari που ήταν δύσκολο πια να μην ταυτιστεί πλήρως.

3. Οι θεωρίες του εμπνευστή Enzo Ferrari

3

Οι συνεντεύξεις του Enzo Ferrari έδειχναν ότι ήταν δύσκολο να δουλεύει κανείς μαζί του. Ο θρυλικός δημιουργός πίστευε ότι «ένας ανασφαλής οδηγός αγώνων είναι ένας γρήγορος οδηγός αγώνων». Πίστευε επίσης ότι ο ανταγωνισμός κάνει πάντα τους οδηγούς καλύτερους... Ο ίδιος είχε δηλώσει κάποια στιγμή: «η αεροδυναμική είναι για τους ανθρώπους που δεν μπορούν να κατασκευάσουν μηχανές».

4. Ο Ferrari... «βοήθησε» τον Lamborghini

4

Ο Enzo Ferrari αγαπούσε να κερδίζει και αν και κανένας δεν αμφισβητούσε την αγάπη του για τα αυτοκίνητα και τον ανταγωνισμό, οι περισσότεροι που τον γνώρισαν, αναφέρουν ότι δεν ήταν το πιο φιλικό πρόσωπο. Όταν ο Ferruccio Lamborghini οδήγησε στις αρχές της δεκαετίας του 1960 μια Ferrari και ανέφερε ένα πρόβλημα, ο Enzo ουσιαστικά τον αποκάλεσε ηλίθιο και του είπε να ασχοληθεί με τα τρακτέρ (καθώς τότε η Lamborghini ήταν μια εταιρεία κατασκευής τρακτέρ), όπως η Ferrari ασχολείται με αυτοκίνητα. Αυτό ήταν μια προσβολή για τον Lamborghini που πήγε στο σπίτι και ξεκίνησε τη δική του εταιρεία με supercars.

5. Ο πιο ακριβοπληρωμένος αθλητής

5

Η Ferrari μπορεί να υποστηρίξει ότι το 1999 και 2000 είχε τον πιο ακριβοπληρωμένο αθλητή στον κόσμο. Ο γερμανός αθλητής Μίκαελ Σουμάχερ ήταν στην κορυφή της λίστας του Forbes για δύο χρόνια με το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 110 εκατομμυρίων δολαρίων.

6. Το πρώτο όχημα του Enzo

6

Ο Enzo Ferrari έχοντας υπογράψει συμβόλαιο με την Alfa Romeo δημιουργεί μια νέα εταιρεία, την οποία ονόμασε Auto-Avio Costruzioni S.p.A. Αποφασίζει αργότερα να λάβει μέρος σε έναν από τους πιο σημαντικούς αγώνες της Ιταλίας, το Mille Miglia του 1940, με δύο μικρά αγωνιστικά αυτοκίνητα δικής του κατασκευής, στα οποία δίνει το όνομα AAC 815s.

7. Ζήτηση και παραγωγή..



Η συνέχεια εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου