ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

ΕΣΠΑΣΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΗΣ COCA COLA ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΡΑΣΕ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ«ΕΙΔΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΝΑ…»






Μια έρευνα από την εφημερίδα The Times περιέγραψε πώς Coca-Cola ξοδεύει εκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο σε «έρευνες» προσπαθώντας να διαψεύσει τα α-διαψευστα. Ειλικρινά, είναι κανείς αρκετά αφελής να πιστεύει ότι οποιαδήποτε «έρευνα» που υποδηλώνει ότι «δοχεία ζάχαρης ανθρακούχα» δεν σας αυξάνουν το λίπος, τότε είναι ηλίθιος, αλλά αυτό δεν είναι το πραγματικό πρόβλημα εδώ.

Το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι αυτό το κάνει η Coca-Cola μέρα-νύχτα, και δεν μιλάει κανείς. Όταν μου προσφέρθηκε η πρώτη μου «καλή δουλειά», το 2009 ήταν, για κακή μου τύχη, με την Coca-Cola Enterprises (του Ηνωμένου Βασιλείου). Ήμουν ένας αντιπρόσωπος πωλήσεων.

Με ένα φορτηγό γεμάτο με όλα τα αναψυκτικά για να κατανάλωση, (Fanta, Sprite, κοκ) με σύνθημα πουλα-πουλα-πούλα . Μου πήρε μόλις δύο ημέρες για χάσω τον ενθουσιασμό μου. Στόχος μου ήταν σαφής: να γνωρίσω τον πελάτη μου, να γνωρίσω τους πελάτες του πελάτη μου, να τους πουλάω ό, τι χρειάζονται και στη συνέχεια να τους πουλάω ό, τι δεν χρειάζονται.

Κατά την άφιξη στο προαύλιο χώρο ενός σταθμού βενζίνης, απογοητευτικα, είδα ένα νεαρό αγόρι, γύρω στα 14, το πρόσωπό του ήταν φουσκωμένο και κατακόκκινο και σχεδόν αδύνατο να σταθεί όρθιος. Στο χέρι του; Ένα μπουκάλι δύο λίτρων της Sprite. Η περιεκτικότητα σε σάκχαρα της οποίας είναι 136 γραμμάρια. Αυτό είναι 144% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας !!! Είχα γίνει μεταφορέας για την παχυσαρκία, και ένιωσα απαίσια. Έτσι, αυτό συνεχίστηκε – μέρα με τη μέρα, μήνα με το μήνα. Κάθε μήνα ένα νέο στόχο, νέο προϊόν ή νέα πρωτοβουλία για να «πουλήσω».


instabam.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου