ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017

Λονδίνο: Η Ελληνίδα μετανάστρια που μίλησε για το Brexit και συγκλόνισε όλο τον κόσμο (ΒΙΝΤΕΟ)

Τον γύρο του διαδικτύου κάνει η ομιλία μίας Ελληνίδας σε συγκέντρωση που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Δευτέρα στο Λονδίνο με αφορμή την εκκίνηση διαδικασιών για το Brexit.




Ο λόγος για την Στέλλα Τσαντεκίδου, μία νεαρή η οποία εργάζεται ως νομική σύμβουλος στο Λονδίνο, με την οποία ταυτίστηκαν όλοι έχουν καταγωγή από άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και φοβούνται για τις επιπτώσεις που θα έχει το Brexit στις ζωές τους καθώς ζουν και εργάζονται στη Βρετανία.


«Τις προάλλες μου έβαλαν τις φωνές στον δρόμο, μου επιτέθηκαν και μου είπαν: «Γύρνα στην πατρίδα σου», είπε στην αρχή της ομιλίας της η Στέλλα. Και συνέχισε: «Και τους απάντησα: "Μα είμαι στην πατρίδα μου! Αυτή είναι η πατρίδα μου! Είμαι η μετανάστρια που είμαι η νοσοκόμα σας, η γιατρός σας, η κοινωνική λειτουργός σας, η καθηγήτριά σας. Η Βρετανία ψήφισε για να βγει από την ΕΕ αλλά δεν ψήφισε για να αφήσει πίσω όσους έκαναν εδώ οικογένειες, πληρώνουν τους φόρους τους, που επέλεξαν να αφομοιωθούν και να γίνουν ένα με την κοινωνία και να την κάνουν καλύτερη. Πατρίδα μου είναι η Βρετανία, και ζητώ από όλους σας εδώ απόψε να μου πείτε: “Θα με βοηθήσετε να υπερασπιστώ το σπίτι μου;”».



iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου