ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 12 Μαΐου 2017

40 παππούδες γεμάτοι ζωή που βάζουν κάτω πολλούς νέους..!



Οι παππούδες που ακολουθούν είναι γεμάτοι
ζωή αλλά και τρέλα και βάζουν κάτω πολλούς νέους. Είτε φορώντας αστεία μπλουζάκια, είτε συχνάζοντας σε μέρη που δεν θα έπρεπε, αυτοί οι παππούδες μας δείχνουν τι θα πει να ζεις τη ζωή σου!

1.”Κάποιος προσέφερε στον παππού μου μια ειδική θέση για ηλικιωμένους στο μετρό και εκείνος έκανε αυτό.”








2.”Ο παππούς μου που ήταν δύτης στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, στα 95α γενέθλιά του.”







3.”Ο παππούς μου ντυμένος ως πριγκίπισσα Λεία.”







4.”Ο παππούς μου μου έλεγε ότι είχε 8 φίλες στο γηροκομείο. Δεν τον πίστευα, μέχρι να μου στείλει αυτή την φωτογραφία.”







5.”Ο 90χρονος παππούς μου στο σταθμό μάχης του. Αυτός με εισήγαγε σε πολλά πράγματα που έχουν να κάνουν με την τεχνολογία, όπως οι υπολογιστές.”







6.Μπροστά σου!







“50, χοντρός, διαβητικός, μπροστά από σένα.”

7.”Ο παππούς μου δεν εντυπωσιάστηκε.”







8.”Ο παππούς μου δεν ήθελε να πάει στο μάθημα ζωγραφικής.”







9.”Συνέχισε να ανεβαίνει στη ζυγαριά για 7 λεπτά, χωρίς να καταλαβαίνει τι συμβαίνει.”







10.Ο πιο κακός και άτακτος παππούς!







11.”Ο παππούς μου μόλις μετακόμισε σε γηροκομείο και μας έστειλε αυτή την φωτογραφία.”







12.”Ο παππούς μου σκέφτηκε ότι αυτή η στολή θα είχε πλάκα.”







13.Ο παππούς που δε δίνει δεκάρα!







14.”Ο παππούς μου κέρδισε τον πρώτο διαγωνισμό επίμονου κοιτάγματος.”







15.”Ο παππούς μου έχει τέλεια αίσθηση του χιούμορ.”







16.”Όταν ο παππούς σου τρελαίνεται με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια.”








17.Ο παππούς ξέρει να αγοράζει οθόνες!







18.”Μια βδομάδα πριν πεθάνει ο παππούς μου, του πήγα κρυφά την αγαπημένη του μπύρα. Ήταν η τελευταία του.”







19.”Πριν πεθάνει ο παππούς μου το 1989, είχε πει ότι έχει κόψει το κάπνισμα. Σήμερα, βρήκα αυτό.”







20.”Ο φίλος της 84χρονης γιαγιάς μου.”







21.”Ο φίλος μου έκανε γάμο με θέμα τον μεσαίωνα. Ο παππούς του πήγε έτσι.”







22.”Ξέχασα τα γυαλιά Μπάτμαν στο αυτοκίνητο του παππού μου και μετά μου έστειλε αυτή τη φωτογραφία.”







23.”Ο παππούς μου μου έστειλε μήνυμα: “Είμαι μόνος στο σπίτι και έβγαλα την πρώτη μου σέλφι.”







24.”96 ετών και ακόμα έχει πρόστυχο μυαλό!”







25.”Ρώτησα τον παππού μου γιατί πήρε σκύλο στα 93 και μου απάντησε ότι “οι γυναίκες λατρεύουν τα σκυλιά”.







26.”Ο παππούς μου είδε τον Μπάτμαν και μετά μου έστειλε αυτή τη φωτογραφία.”







27.”Μόλις ανακάλυψα ότι ο παππούς μου έχει Facebook και έχει αυτές τις φωτογραφίες στο προφίλ του.”







28.”Λένε ότι στο πανεπιστήμιο βρίσκεις φίλους για μια ζωή. Νομίζω ότι βρήκα τον δικό μου!”







“Μη γελάς! Η μπλούζα είναι της κοπέλας σου.”

29.”Έχασα τον παππού μου πριν από 3 εβδομάδες. Έψαχνα στον υπολογιστή για να βρω την καλύτερη φωτογραφία του και τελικά βρήκα αυτή.”







30.”Ο παππούς μου ήταν στο νοσοκομείο και το μόνο που ζήτησε ήταν κρασί και ένα γλυκό.”







31.Μια τελευταία μπύρα!







32.”Ο παππούς μου πέθανε χθες το βράδυ. Είναι ο τελειότερος τύπος που ξέρω.”







33.”Ο παππούς μου έχει πολύ στυλ.”







34.”Ο παππούς μου έχει πολύ χιούμορ!”







35.Για όσους αναρωτιούνται πώς γίνονται τα τατουάζ όταν μεγαλώνουμε.







36.”Ο παππούς μου ξέρει να περνάει καλά.”







37.”Η αδερφή μου κατάφερε να ανεβάσει τον παππού μου στο καρουζέλ.”







38.”Αυτός ο παππούς ξέρει να περνάει καλά.”







39.”Ο παππούς θα περάσει καλά το βράδυ.”







40.”Αυτός ο τύπος οδηγεί στη γειτονιά μου.”




instabam.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου