ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 12 Απριλίου 2018

«Με ενόχλησε που η παραγωγή έκοψε τα τελευταία μου λόγια»



Η «Iron Barbie» του
Survivor 2 ή αλλιώς Μαρία Πανταζή βρέθηκε καλεσμένη στο Survivor Πανόραμα και μίλησε για την αποχώρησή της από τον Άγιο Δομίνικο, τα πράγματα που την ενόχλησαν από την παραγωγή αλλά και για τον σοβαρό τραυματισμό που την καθήλωσε τραυματισμένη σε ένα κρεβάτι.


Η Μαρία Πανταζή, είπε αρχικά ότι «ήταν ένας τραυματισμός ο οποίος φάνηκε κάπως στο παιχνίδι. Κάποια μαθήματα τα κάνω εκτός σπιτιού ως γυμνάστρια και προπονήτρια και ένα μάθημα το κάναμε έξω, πέρασα από ένα κλαδί, δεν φορούσα γυαλιά και μου έσκισε τον φακό του ματιού. Ήταν μια πάρα πολύ επώδυνη επέμβαση. Ήμουν ένα μήνα στο κρεβάτι. Δεν μπορούσα ούτε να περπατήσω, γιατί περπατούσα και πονούσα πάρα πολύ. Με το που έγινα καλύτερα και άρχισα να περπατάω και να κινούμαι, με κάλεσαν από το Survivor». Ενώ αποκάλυψε πως την αίτηση στο Survivor την είχε κάνει μαθήτρια της χωρίς να το γνωρίζει η ίδια.

Η πρώην πλέον παίκτρια εξέφρασε στον αέρα του «Survivor Πανόραμα» και το παράπονο της από την παραγωγή που έκοψε τα όσα είπε κατά την αποχώρηση της: «Στην αποχώρηση μου, το μοναδικό πράγμα που με έχει ενοχλήσει από την παραγωγή, γιατί δεν έχω κανέναν παράπονο, θεωρώ ότι ήταν όλα πολύ καλά… Ο τελευταίος λόγος που έβγαλα στο συμβούλιο, ήταν ότι 6 μήνες πριν θα ήμουν καλύτερα αγωνιστικά.


Έκοψαν τα λόγια μου γιατί είπα ότι για εμένα είναι σημαντικότερο που μπήκα τώρα ταλαιπωρημένη, γιατί ήμουν σε μια πάρα πολύ κακή ψυχολογική κατάσταση και ξαναβρήκα τον εαυτό μου, την εμπιστοσύνη σε εμένα και είναι πολύ σημαντικότερο για εμένα αυτό, παρά να είχα μπει 6 μήνες πριν και να είχα συνεχώς νίκες. Λυπάμαι πάρα πολύ που κόπηκαν αυτά τα λόγια. Παρεξηγήθηκα από πολλούς».







newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου