ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018

Ο ράπερ και η personal trainer που θα δούμε τον Οκτώβριο στο Nomads



Δύο νέα πρόσωπα τα
οποία θα είναι μεταξύ των παικτών που θα δούμε τον Οκτώβριο στον δεύτερο κύκλο του ριάλιτι επιβίωσης Nomads αποκαλύφθηκαν σήμερα στο «Πρωινό» του ΑΝΤ1.


Πρόκειται για τον ράπερ Mike και την personal trainer Μαριάννα Καμαρωτάκη, που μίλησαν για τους εαυτούς τους και για το τι περιμένουν να ζήσουν στη Μαδαγασκάρη, όπου θα γυριστεί η εκπομπή.


«Γενικότερα τα πάω καλά με τους υπόλοιπους ανθρώπους, συνήθως είμαι αυτή που ρίχνω λίγο τη σπίθα για να πέσει λίγο γέλιο […] όταν όμως πρόκειται για αγώνισμα και μου κάθεται η άλλη στην παραλία να μου φτιάξει μαλλί, να μου φτιάξει το νύχι, να βάλει καλά το καλτσάκι, εκεί τα παίρνω κρανίο», δήλωσε η 34χρονη personal trainer, ενώ ο 25χρονος ράπερ ανέφερε: «Η επιβίωση για μένα είναι μία πολύ βαριά λέξη, δεν έχω μπει ποτέ στη διαδικασία να το σκεφτώ πώς θα είναι, αλλά επειδή μου αρέσουν οι προκλήσεις, θα το κάνω, γιατί όχι;».







newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου