ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2018

Σήμερα η Αριάδνη Ρόβα, στον τελικό του "Ελλάδα έχεις ταλέντο"




Γράφει ο μπαμπάς της Gianni Ro:
Αγαπημένοι μου φίλοι, έχετε κάνει τόσα πολλά, ήδη αυτές τις μέρες για την κόρη
μου, που νιώθω την ανάγκη να σας πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ! Με τη βοήθεια όλων σας, από όλη την Ελλάδα, και ειδικά από τα Γρεβενά, τον Έβρο, την Κομοτηνή, τη Θεσπρωτία, τα Τρίκαλα, τη Λάρισα, την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, την Καβάλα, η Αριάδνη μου είναι στον τελικό του Ελλάδα Έχεις Ταλέντο!
Αισθάνομαι ιδιαίτερη υπερηφάνεια για την αγαπημένη μου κορούλα, που έχει καταφέρει στα 10 της χρόνια πράγματα που άλλοι δεν θα μπορούσαν, ακόμη και αν τα κυνηγούσαν μία ολόκληρη ζωή. Βασίλισσα μου, είσαι η χορεύτρια της καρδιάς μου και εκεί θα υπάρχει πάντα ο θρόνος σου... Εύχομαι στον τελικό, να πάνε όλα όπως τα θέλουμε και να κάνεις την καλύτερή σου εμφάνιση αγάπη μου!!!




Να δώσω τα συγχαρητήρια μου και στην Ανδριάνα για την εξαιρετική εμφάνιση και να ευχηθώ επίσης καλή επιτυχία!
Έχοντας λοιπόν, νιώσει την αγάπη σας και τη ζεστασιά σας για μένα και κατ' επέκταση για την Αριάδνη, έρχομαι να ζητήσω για ύστατη φορά τη βοήθεια και τη στήριξή σας για την κοριτσάρα μου, που τη χρειάζεται για να φτάσει στον στόχο της. Σας ευχαριστώ και σας είμαι ευγνώμων για όλα όσα κάνατε και θα κάνετε...!
Τέλος, να ευχηθώ στην ψυχή μου, στην Αριάδνη μου, Καλή Επιτυχία στον τελικό του Ελλάδα Έχεις Ταλέντο και να της πω ότι, για μένα έτσι κι αλλιώς είναι η νικήτρια!!! 

Ζωούλα μου Σ'ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου