ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 10 Μαρτίου 2019

Νέο επεισόδιο στο σκάνδαλο Kαρλέουσα-Βράνιες: «Θέλω να με...» (pic)





Ένα νέο sms από το σκάνδαλο Γελένα-Βράνιες ήρθε στη δημοσιότητα με την
Σέρβα σεξοβόμβα να φέρεται να έστελνε sms στον πρώην αμυντικό της ΑΕΚ, με άκρως ερωτικό περιεχόμενο.

Το… σήριαλ Γελένα Καρλέουσα-Ογκνιεν Βράνιες δεν έχει τελειωμό και μετά από όσα προηγήθηκαν με γυμνές φωτογραφίες αλλά και ξεκατίνιασμα εκατέρωθεν, ένα ακόμη επεισόδιο φαίνεται πως προστίθεται στα ήδη υπάρχοντα.

Σερβική ιστοσελίδα δημοσίευσε sms της Σέρβας τραγουδίστριας προς τον Βράνιες, μέσω του οποίου δεν φαίνεται να την ενοχλούσε τελικά και τόσο πολύ ο πρώην αμυντικός της ΑΕΚ αλλά αντίθετα το μήνυμα έχει άκρως ερωτικό περιεχόμενο με την Γελένα να… ζητάει διάφορα από τον Βράνιες που τότε δεν τον έβλεπε και τόσο «μικροτσούτσουνο».

Το μήνυμα έλεγε τα εξής:

«Πόσο σε θέλω τώρα. Πόσο παθιασμένα. Πως θα πάρω το σκληρό κ..ι σου τώρα; Το θέλω αμέσως στο στόμα μου και να τα καταπιώ όλα και μετά θα σε αφήσω να ξεκουραστείς.

Και μόλις αποκοιμηθώ, θέλω να χώσεις τη μύτη σου κάτω και να γλείψεις τα χείλη μου για μεγάλο χρονικό διάστημα. Τότε θα είμαι πολύ ανώμαλη στο σπίτι και θα ουρλιάζω. Και μετά θέλω να με καβαλήσεις σκληρά σαν να είμαι πραγματική τσ…α.





Επειτα να μου επιτρέψεις να αλλάξω θέση για να μπεις βαθύτερα, όπως όταν ξεκινήσαμε, και μετά σαν τρελοί να με πιάσεις με τα δύο σου χέρια και να μου λες πως είμαι η σκύλα σου και να με παίζεις περισσότερο».

Μένει να δούμε αν το σήριαλ θα γίνει επιπέδου… Φώσκολου ή κάποια στιγμή θα μπει ένα τέλος.


to10.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου