ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2019

Πώς είναι να δουλεύεις σε ένα σούπερ γιοτ

Η δουλειά σε ένα σούπερ μπορεί να ακούγεται λαμπρή σε σύγκριση με άλλες εργασίες, να
περιλαμβάνει ταξίδια σε νησιά και εξωτικά μέρη, ωστόσο, όπως όλες οι δουλειές έχουν τις δυσκολίες της.

Το Business Insider ζήτησε από μέλη του σκάφους να μοιραστούν στιγμές από την δουλειά τους σε ένα πολυτελές γιοτ. Πώς να τελειώσετε να εργάζεστε για ένα εκατομμύριο ή δισεκατομμυριούχο. Και τα εννέα που ερωτήθηκαν συμφώνησαν σε πολλά και ένα από αυτά είναι πως οι ώρες είναι πολλές.

Η μέρα για αρκετούς εργαζόμενους ξεκινάει την επόμενη μέρα, πριν καν να χαράξει, ώστε το γιοτ να είναι έτοιμο όταν ο ιδιοκτήτης ή ο επισκέπτης ξυπνήσει. Κάθε ιδιοκτήτης έχει τις δικές του απαιτήσεις, άλλοι περισσότεροι, άλλοι λιγότεροι, ωστόσο, ορισμένες εργασίες είναι συγκεκριμένες.

Πώς είναι να δουλεύεις σε ένα σούπεργιοτ


Ένας καπετάνιος που εργάζεται σε σκάφος 36,5 μέτρα δηλώνει κουρασμένος από τις συνθήκες εργασίας. Η δουλειά για ένα δισεκατομμυριούχο είναι «απαιτητική», λέει, καθώς αρχίζουν στις 06:00 το πρωί και συνήθως τελειώνουν πολύ αργά το βράδυ. Από την άλλη, ένας μηχανικός που εργάζεται σε ένα όχημα 68 μέτρων αναφέρθηκε στην πίεση που άσκησε για κορυφαίες υπηρεσίες, ενώ είσαι επικεφαλής. «Η εργασία σε ένα γιοτ περιλαμβάνει πολύ, πολύ μεγάλες μέρες με λίγη ξεκούραση και προσδοκίες να αποδώσει στα υψηλότερα επίπεδα εξυπηρέτησης χωρίς να χάσετε την ψυχραμία σας υπό πίεση», λέει.
Πρέπει να δουλεύουν σκληρά για να διατηρήσουν την καθαρότητα του γιοτ

Μπορούν οι ιδιοκτήτες και οι επισκέπτες να κάνουν ό, τι θέλουν, ωστόσο, το σκάφος καλείται να σιγουρευτεί ότι το γιοτ θα είναι καθαρό. Ένας εργαζόμενος σε σκάφος 28 μέτρων περιγράφει πως πρέπει να ξυπνάει πριν από όλους, ακόμα και από τα άλλα μέλη του σκάφους για να προετοιμάσει το εξωτερικό σκάφος για την ημέρα. «Περιμένουν να το βρουν σαν να μην έχει το αγγίξει κανείς. Οποτέ, η βροχή ή πάχνη, οι ζωοτροφές, οι περιττώματα των πτηνών ή το άλας πρέπει να καθαρίζονται συνεχώς. Μην αναφερθώ στον ανοξείδωτο χάλυβα και το γυαλί, όταν οι επισκέπτες μετακινούνται στο σκάφος και αφήνουν τα λεκέδες και τα δαχτυλικά αποτυπώματα », αναφέρει και προσθέτει:« Μέχρι να αρχίσω την εμπρόσθια πλευρά του σκάφους και να το στεγνώσω, να πλύνω τα παράθυρα και να προετοιμάσω τα παιχνίδια νερό, έρχεται η ώρα να καθαρίσω την πίσω ».

Δουλειά και χαμογέλα

Ο Νικ, επικεφαλής του προσωπικού, λέει στο Business Insider πως τυπική ημέρα ξεκινάει από τις 06:00 το πρωί και τελειώνει στις 23:00 το βράδυ με ένα διάλειμμα μιας ώρας. Το προσωπικό πάντα έχει στη διάθεσή του το σνάκ, καθώς δεν υπάρχει αρκετή ώρα να μείνει να απολαύσει ένα γεύμα. «Πάντα υπάρχει η σκέψη και ο σχεδιασμός για το επόμενο μεσημεριανό ή εκδρομή», όπως «τι πρέπει να πάρουν μαζί τους οι επισκέπτες και τι χρειάζονται για την επιστροφή». «Πάντα σκέφτεσαι τρόπους να κάνεις την ημέρα ξεχωριστή και τέλεια, όσο το δυνατόν περισσότερο», συμπληρώνει.

Ένας άλλος υπάλληλος περιγράφει: «Μια τυπική ημέρα περιλαμβάνει στρώσεις κρεβατιών, πλυντήρια για τους επιβάτες και το σκάφος, κάτι που μπορεί να πάρει χρόνο εάν είστε μόνος σου. Φαγητό και ποτά τρεις φορές την ημέρα. Σχέδια και προγραμματισμός ανάλογα με τις επιθυμίες και τις ιδιοτροπίες που υπάρχουν, στοιχείο που μπορεί να είναι λίγο απογοητευτικό ».

Κάθε εργαζόμενος καλείται να είναι συνεχώς χαμογελάτος και να κάνει την δουλειά του χωρίς να χρονοτριβεί. «Καθαρίστε, καθαρίστε, καθαρίστε και χαμογελάτε. Πίσω από αυτά, υπάρχει πολύ τρέξιμο και δουλειά σε υψηλές ταχύτητες. Πιάστε τα πράγματα και τα συρτάρια, τα φτιάχνουν αργότερα, όταν έχουν χρόνο, χαμογελούν και κρατούν το πνεύμα του σκάφους ψηλά. Το πλύσιμο δεν σταματά ».

Πιο εύκολη η κατάσταση, όταν ο ιδιοκτήτης δεν είναι στο γιοτ

Στην πραγματικότητα, οι ιδιοκτήτες δεν περνούν πολύ χρόνο στα παπούτσια τους, ούτε καν οι φιλοξενούμενοι που μισθώνουν. «Οι ιδιοκτήτες ή οι επισκέπτες δεν είναι συνήθως στο γιοτ τόσο πολύ, έτσι ώστε οι περισσότερες φορές ο πλήρωμα να έχει το σκάφος για τον εαυτό του», αναφέρει ο Μίκαελ, ένας πρώην καπετάνιος γιοτ. «Η δουλειά είναι πολύ εύκολη και η γενική συντήρηση και διατήρηση του γιου σε τέλεια κατάσταση είναι όταν εμφανίζεται ο ιδιοκτήτης. Αν έχετε πολύ καλό πλήρωμα, η δουλειά είναι πολύ ευχάριστη. Αν όχι, μπορεί να μετατραπεί σε άγχος και άθλια », επισημαίνει.

Ο ιδιοκτήτης του γιοτ είναι το πρόσωπο «κλειδί»


Ορισμένοι έχουν την τύχη να εργάζονται για ένα γενναιόδωρο ιδιοκτήτη, χωρίς ιδιοτροπίες, ωστόσο, άλλοι αντιμετωπίζουν δυσκολίες με τη συμπεριφορά του αφεντικού τους. «Η δουλειά είναι σκληρή όταν βρίσκονται στο γιοτ», τονίζει ο Μάρτιν, καπετάνιος σε γιώτ 47 μέτρα και προσθέτει: «Εξαρτάται πραγματικά από τον ιδιοκτήτη, μερικοί αντιμετωπίζουν σαν οικογένεια και άλλοι σαν υπάλληλος».

Ωστόσο, δεν είναι πάντα ο ιδιοκτήτης εκείνος που κάνει τη ζωή δύσκολη για τους εργαζόμενους, καθώς ο καπετάνιος είναι ο πραγματικός κύριος των υπαλλήλων. «Να θυμάστε ότι ο καπετάνιος είναι πολύ πιο πολύ από τον ιδιοκτήτη και είναι μερικές φορές εκείνος που κάνει τη ζωή πιο δύσκολη από τον ιδιοκτήτη», λέει.

Ιδιοκτήτες γιοτ: Οι άνθρωποι σαν και εσάς απλά κάνουν διακοπές ... με περισσότερα χρήματα

Σύμφωνα με τον Μαρκ, καπετάνιο σε σκάφος 35 μέτρα, οι ιδιοκτήτες γιοτ είναι άνθρωποι που κάνουν διακοπές. «Είναι απλώς άνθρωποι που κάνουν διακοπές, αλλά με περισσότερα χρήματα και παιχνίδια για να γεμίσουν τις ημέρες τους», υπογραμμίζει.

«Είναι πραγματικά υπέροχο όταν ανακαλύπτεις πως όλοι οι άνθρωποι για τους οποίους εργάζεσαι είναι στην πραγματικότητα προσγειωμένοι και φυσιολογικοί όπως αυτοί που συναντάς στο δρόμο», λέει ένας άλλος εργαζόμενος. Αλλόστε λένε πως «τα χρήματα κραυγάζουν, ο πλούτος ψιθυρίζει».

economistas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου