ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2019

Το σεξουαλικό υπονοούμενο πίσω από το λογότυπο των McDonald's



Είναι η εταιρεία με τα πιο αγαπητά μπέργκερ παγκοσμίως και στα
καταστήματα της οι ουρές που σχηματίζονται καθημερινά είναι ατέλειωτες.

Μάλιστα ιδιαίτερα στο εξωτερικό τα McDonald's έχουν γίνει το «στέκι» πολλών ανθρώπων που θέλουν να κάνουν ένα διάλειμμα από τη δουλειά και εκεί έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα γρήγορο καφέ ή γλυκό.

Ολα αυτά είναι λίγο πολύ γνωστά. Αυτό που ίσως δεν ξέρατε είναι το μυστικό πίσω από το χρυσό της λογότυπο, εκείνο που μοιάζει με ένα τεράστιο «Μ» και πιθανότατα το είχατε συνδέσει με το όνομα της εταιρείας.


Ωστόσο, το συγκεκριμένο λόγκο παραπέμπει αλλού: στο γυναικείο στήθος!

«Κουφαθήκατε»;

Σύμφωνα με το Food Beast, τη δεκαετία του ‘60, ο σύμβουλος επικοινωνίας και διαφήμισης της εταιρείας, κ. Λούις Τσέσκιν, επέμεινε πως έπρεπε να διατηρηθεί η χρυσή αψίδα του συμβόλου «Μ» και αυτό, διότι επισήμανε πως οι καταναλωτές βλέποντας το σύμβολο αυτό θα το ταυτίζουν με δύο υγιή στήθη και αυτό θα βοηθούσε για να προσελκύσει πελάτες.

Εικόνα από το λογότυπο του 1953.


cosmopolitan.com


Εικόνα από το λογότυπο του 1961.

cosmopolitan.com


Οταν η αλυσίδα εστίασης προσέλαβε τον Τσέσκιν, βρισκόταν σε μια διαδικασία επαναπροσδιορισμού του επιχειρηματικού της μοντέλου και ήθελε να δώσει έμφαση στην απλότητα, την ομοιομορφία και τη δυνατότητα δημιουργίας ενός κοινού περιβάλλοντος σε κάθε τοποθεσία.

Εκτοτε, έχουν περάσει 57 ολόκληρα χρόνια και το σχέδιο του Τσέσκιν προσελκύει ολοένα και περισσότερους πελάτες στα εστιατόρια της αλυσίδας.

Το λογότυπο της αλυσίδας από το 1968 έως και σήμερα.

cosmopolitan.com


Λέτε το σεξουαλικό υπονοούμενο να ξεπερνάει τις γευστικές δημιουργίες που υπάρχουν στο μενού;



bovary.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου