ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 10 Ιουνίου 2023

Αστεία με εικόνες..

 αν η Γεωργία Βασιλειάδου είχε Facebook  N

Papaloutsas

Τελικά οι πολιτικοί πάνε στις συνεντεύξεις για διαφήμιση ή για διαπόμπευση ;
Με τις αλήθειες που λένε στο τέλος δε θα μείνει κανένας
Fotios
STOP|  Προσοχή Κολόνα Θα πλύνω πιάτα της λέω. Ναι μου λέει. Θα μαγειρέψω της λέω. Ναι μου λέει. Θα σφουγγαρίσω της λέω. Ναι μου λέει. Ό,τι θέλω την κάνω την Χαρίκλεια
Nikos Magnis
|STOP||  Προσοχή Κολόνα όταν επιτέλους έχουμε ξεχρεώσει τα χρέη και απολαμβάνουμε τη ζωή
Nikos Magnis
MY MAN MY EVERYTHING Phone the Προσοχή Κολόνα ΙΟΥΛΙΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ  |STOP|| ΜΑΛΑΚΑΣ Me A Σεπτέμβριος
Nikos Magnis
|STOP|  Προσοχή Κολόνα Αγάπη μου,εβαλα βενζίνη σήμερα .. - Πόσο την ειχαν ? - Οι ιδιοκτήτες ή οι υπάλληλοι ?
Nikos Magnis
Πωλείται γυάλινη πόρτα απλά χρειάζεται συναρμολόγηση..  HOUSIKES MPALANTES
Papaloutsas
Θα σε κάνω βασίλισσα Καλά! Θα σε κάνω Γενικό Γραμματέα  |STOP| Προσοχή Κολόνα Είμαι αριστερή - και κατά της μοναρχίας
Nikos Magnis
|STOP|  Προσοχή Κολόνα Πλέον αν κάποιος πέσει στη μέση του δρόμου, πιο πολλές πιθανότητες έχει να τον φωτογραφίσουν παρά να τον βοηθήσουν
Nikos Magnis
|STOP|  Προσοχή Κολόνα Με 5€ μπαινω στα προφιλ των μπλοκαρισμενων φιλων/πρωην σας και σας λεω τι έγραψαν και αν σας βριζουν
Nikos Magnis
| Σκοτώθηκε  STOP| Προσοχή Κολόνα Έπεσε ο Τάκης απο τον 1,145 όροφο στη Ν.Υόρκη Οχι, ακόμα πέφτει ..
Nikos Magnis
Γιατρός που περιμένει για ειδικότητα και δουλεύει σε ταβέρνα Apil spar ΔΕΛΤΙΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΕΙΔΟΣ yer  Api0 I WNDYN 20 I Milut 28 trent 8 Moyron 4G FC CZA12 3,4 G24121 masin L I ner goth fr I coure (89 Ο ΦΠΑ Συμπερ)νεται στην τιμή ευχαριστούμε ΑΞΙΑ 2.00 + και 32 1 X5Yw 3,0 un Σύνολο σε ΕΥΡΩ Ημερ)νία. O XEPBITOPOI 202
Papaloutsas
-Πού ήσουν? -Στο κομμωτήριο, πήγα να γίνω όμορφη! -Και? Ήταν κλειστό? STAMTAM
Papaloutsas
Η εν λόγω κυρία ...... Αυτοπαντρευτηκε ! Καλά λέω εγώ ....κάτι μας ψεκάζουνε δεν μπορεί
Papaloutsas
έκλεισα ραντεβού να μου βγάλει ένα δόντι και μετά έκλεισα αλλά 31 ραντεβού @staurosmerot
Papaloutsas
WE
Papaloutsas
STOP|  Προσοχή Κολόνα Τα τελευταία 30 χρόνια, το μόνο που κάνεις, είναι να με βρίσκεις λάθος, σε ότι κι αν πω.. (31 είναι...
Nikos Magnis
6317
Επιστήμονας Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ “ΕΙΔΙΚΟΣ” 1975 ISTOP|  Προσοχή Κολόνα Μεταπτυχιακός 1990 Δημοσιογράφος Η Μαρία από το 10 2005 2020
Nikos Magnis
Τι είναι αυτό μωρή :  Είχα πάει στον γιατρό και μου είπε πως έχω τα τα τα ταῦτα τα τα τα τα τα Δέκα τα Sigma |STOP|| Προσοχή Κολόνα
Nikos Magnis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου