ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 2 Μαΐου 2024

Μεγάλες αλλαγές στον ΚΟΚ: Ποιοι οδηγοί ΙΧ κινδυνεύουν με 10.000 ευρώ πρόστιμο


Από 1η Μαΐου 2024, τέθηκε σε ισχύ ο νέος νόμος 5090/2024, ο οποίος φέρνει σημαντικές αλλαγές στον Ποινικό Κώδικα της Ελλάδας.

Ο νέος ποινικός κώδικας αυστηροποιεί τις ποινές του Κ.Ο.Κ. επιδιώκοντας να ενισχύσει την ασφάλεια στους δρόμους και να περιορίσει τα τροχαία ατυχήματα μέσω της αυστηροποίησης των ποινών για σοβαρές παραβάσεις, όπως η επικίνδυνη οδήγηση.

 
 

Κύριες Αλλαγές στον Ποινικό Κώδικα
Η πιο σημαντική αλλαγή αφορά το νέο άρθρο 290Α, το οποίο ορίζει ως “επικίνδυνη οδήγηση” την οδήγηση που προκαλεί σοβαρό κίνδυνο για τη ζωή ή την υγεία των ανθρώπων. Αυτή περιλαμβάνει την υπερβολική ταχύτητα, την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών, την αγνόηση των σηματοδοτών και άλλες παραβάσεις που απειλούν τη δημόσια ασφάλεια.

Ποινές για Επικίνδυνη Οδήγηση
Οι ποινές για την επικίνδυνη οδήγηση έχουν γίνει πολύ αυστηρότερες. Συγκεκριμένα:


 
 

Πρόστιμα: Αυξάνονται σημαντικά τα πρόστιμα, με εκκίνηση από 2.000 ευρώ για τις πρώτες παραβάσεις και μπορούν να φτάσουν μέχρι και τα 10.000 ευρώ για επαναλαμβανόμενες παραβάσεις.

Φυλάκιση: Η επικίνδυνη οδήγηση που οδηγεί σε ατύχημα με σοβαρούς τραυματισμούς μπορεί να επιφέρει ποινές φυλάκισης από 1 έως 5 χρόνια.

Αφαίρεση άδειας οδήγησης: Η άδεια οδήγησης μπορεί να αφαιρεθεί για περίοδο από 6 μήνες έως και 5 χρόνια, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης.

Στόχος των Αλλαγών

Οι αλλαγές αυτές επιδιώκουν να μειώσουν τα τροχαία δυστυχήματα και να αυξήσουν την ασφάλεια στους δρόμους. Είναι επίσης μια προσπάθεια να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση των οδηγών για τις συνέπειες των παραβάσεών τους και να διασφαλιστεί ότι οι δρόμοι γίνονται ασφαλέστεροι για όλους.

Αναμφίβολα αυτό είναι ένα βήμα. Το δεύτερο που πρέπει να γίνει είναι να δωθούν κίνητρα στους Ελληνες να αλλάξουν τα παλιά αυτοκίνητά τους (17,3 χρόνια ο μέσος ηλικιακός όρος του στόλου στην Ελλάδα) με νέα σύγχρονα και σαφώς πιο ασφαλή.

newsauto

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου