VOLTEROS

VOLTEROS

Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2024

Κώστας Πρέκας: Θα ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας με τη Μαίρη Βιντιάδου - Ο ηθοποιός είναι 83 ετών


Με αφορμή τη θεατρική του επιστροφή, δίπλα στον Μάρκο Σεφερλή, ο Κώστας Πρέκας μίλησε στην εφημερίδα «Εspresso» και, μεταξύ άλλων, αποκάλυψε ότι μέχρι το τέλος του 2024 σκοπεύει να ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας με την αγαπημένη του, Μαίρη Βιντιάδου.

«Με το χέρι στην καρδιά, ναι, θα παντρευτώ! Πολύ σύντομα θα γίνει αυτό. Παρά τις διαφωνίες μου, ο στόχος είναι αυτός. Να παντρευτούμε μέσα στο 2024. Είναι ένας έρωτας με τη Μαίρη, με βαθιά πίστη. Μέσα μου βαθιά νιώθω ότι πρέπει να έρθει πιο κοντά μου»

Και ο ηθοποιός συνέχισε: «Η Μαίρη είναι ο άλλος μου εαυτός, μου έδωσε ζωή. Δεν ξέρει τα χαρίσματά της, όμως τα ξέρω εγώ και θα φτάσω αυτή τη σχέση ως το τέλος». 


skai.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου