Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (Γράφει το GERAKI)

 * Διαφήµιση είναι η σχεδίαση και η µετάδοση µηνυµάτων µε τρόπο τέτοιο ώστε, τα χαρακτηριστικά ενός προϊόντος να αντιστοιχίζονται µε τις ανάλογες επιθυµίες όσων είναι πιθανοί χρήστες.
* Όλα ξεκινούν µε το προϊόν / προορισµό, αναλύονται τα ...
χαρακτηριστικά και οι ιδιότητές του σε σχέση και µε τα ανταγωνιστικά προϊόντα / προορισμοί. Κάθε προϊόν από τη φύση του απευθύνεται σε ένα κοινό, το οποίο περιγράφεται µε διάφορες παραµέτρους (φύλλο, ηλικία, µόρφωση οικονοµική κατάσταση, εθνικότητα, τόπο διαµονής, κ.α.).
* Η µετάδοση των µηνυµάτων αφορά στην επιλογή των µέσων και προϋποθέτει τον σαφή καθορισµό του κοινού στόχος. Το κοινό στόχος χωρίζεται χωροταξικά και χρονικά σε δυο βασικές οµάδες, τους δυνητικούς / υποψήφιους τουρίστες και τους τουρίστες που βρίσκονται στον προορισµό και βιώνουν το συνολικό τουριστικό προϊόν.
* Για να διαµορφωθεί η προσωπικότητα και να αναγνωρίζεται παγκοσµίως η τουριστική ταυτότητα ενός προορισµού, θα πρέπει να προβάλλεται έντονα και µε σταθερά συνθήµατα για πολλά χρόνια. Ένας µη γνωστός προορισµός πρέπει να διαφηµίζει έντονα το όνοµά του, ώστε να αποτυπωθεί στη συνείδηση του κοινού και να έχει αποτέλεσµα η καµπάνια.
* Η σχεδίαση ενός συνθήµατος και ενός λογότυπου πρέπει να αντιστοιχεί τα χαρακτηριστικά του προορισµού. Η σωστή διαχείριση του συνθήματος και λογότυπου σηµαίνει να δηµιουργείς ένα δεσµό ανάµεσα στα πλεονεκτήµατα / οφέλη του προορισµού και των συναισθηµατικών εµπειριών των δυνητικών επισκεπτών. Το λογότυπο πρέπει να είναι σε άµεσο συνειρµό µε το σύνθηµα,στην περίπτωση που το σύνθηµα είναι χαρούμενες διακοπές κάτω από τον ήλιο.,τότε το λογότυπο θα είναι ένας ήλιος µε χαρούµενα χρώµατα και αστείο ύφος.
* Ως Τουριστικό Προορισµό θεωρούµε γεωγραφικές ενότητες ή και σύµπλεγµα ενοτήτων όπως, όλη την επικράτεια, την Περιφέρεια, το Νοµό, τον Δήµο, την Κοινότητα, την πόλη, το χωριό, µια περιοχή,
* Επιµέρους Τουριστικό Προορισµό µπορούµε να θεωρήσουµε τουριστικές επιχειρήσεις όπως, ξενοδοχειακά συγκροτήµατα, θέρετρα, θεµατικά πάρκα, αξιοθέατα.
*Τουριστικό Προϊόν είναι το άθροισµα των διάφορων τουριστικών εγκαταστάσεων και υπηρεσιών που χρησιµοποιεί και καταναλώνει µια συγκεκριµένη οµάδα τουριστών σε µια δεδοµένη περιοχή.
* Θεµατικός Τουρισµός ορίζεται η κατηγοριοποίηση και η διαφοροποίηση του συνολικού τουριστικού προϊόντος σε θεµατικές ενότητες, που αντιπροσωπεύουν κίνητρα, δραστηριότητες, ανάγκες, οι οποίες απευθύνονται στους επισκέπτες / ταξιδιώτες, πολλαπλασιάζοντας έτσι τις επιλογές / ευκαιρίες που έχει ο κάθε ένας ξεχωριστά αλλά και οµαδικά. Παράλληλα αυξάνονται οι δυνατότητες προβολής της περιοχής, έχοντας πλέον διαφοροποιηµένα, ποιοτικά - σύγχρονα προϊόντα / υπηρεσίες / υποδοµές προς διάθεση και κατανάλωση.
Η βασική διαφορά και πλεονέκτηµα του Θεµατικού Τουρισµού σε σχέση µε το κλασσικό µοντέλο του Μαζικού Τουρισµού, είναι ότι έχει την δυνατότητα να ικανοποιεί τις προσδοκίες κάθε επισκέπτη ξεχωριστά, συναντώντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας και των ενδιαφερόντων του, παρέχοντάς του τις βασικές υπηρεσίες, δηλαδή την µεταφορά, την διαµονή και την διατροφή.
* Οι τουριστικοί προορισµοί και επιχειρήσεις αποδέχονται µε γοργούς ρυθµούς την νέα προσέγγιση µάρκετινγκ των ταξιδιών που καλείται destination marketing.
Αυτή η προσέγγιση θέλει να αναδείξει µε ευπρέπεια τουριστικά προϊόντα µέσα σε συγκεκριµένα γεωγραφικά πλαίσια.
* Η φιλοσοφία των εταιριών destination marketing είναι ότι οι ιδιωτικές τουριστικές επιχειρήσεις ευηµερούν όταν προβάλλονται ως µέρος συνολικής πρότασης ενός προορισµού, παρά όταν προβάλλονται ατοµικά η κάθε µια.
Τα ξενοδοχεία χρειάζονται τις δραστηριότητες (facilities, attractions) όπως και τους οργανωτές γεγονότων (tourism agents, ground operators, destination management companies, event management companies) κοντά τους για να προσελκύσουν επισκέπτες στις επιχειρήσεις τους, αλλά τελικά όλες οι τουριστικές επιχειρήσεις ενυπάρχουν µέσα σε µια συµβιωτική σχέση, η µια µαζί µε την άλλη.
Όταν προβάλουμε το προϊόν μας θα πρέπει να έχουμε κατά νου όλα αυτά που περιγράφονται για να δημιουργήσουμε τα κίνητρα εκείνα που θα προσελκύσουμε το ενδιαφέρον των επισκεπτών.
Geraki

YΓ ΑΕΤΟΣ: Τώρα γιατί το Geraki μάς έστειλε το παραπάνω, ο θεός και η ψυχή του...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου