ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

Νέα κόντρα Διαμαντοπούλου-Πανάρετου




Σε ρόλο πυροσβέστη και πάλι ο Γιώργος Παπανδρέου χρειάστηκε να επιβεβαιώσει στην Άννα Διαμαντοπούλου πως... εκείνη κάνει κουμάντο στο υπουργείο Παιδείας.
Αφορμή η σύγχυση που προκλήθηκε με τα... στοιχεία των πανελλαδικών εξετάσεων για τον αριθμό των εισακτέων σε ΑΕΙ και ΤΕΙ και την οποία χρεώθηκε ο υφυπουργός Ι. Πανάρετος, αλλά κυρίως οι νέες του δηλώσεις περί κατάργησης της βάσης του 10.*
Η κ. Διαμαντοπούλου στο χθεσινό άτυπο Υπουργικό Συμβούλιο ζήτησε από τον Πρωθυπουργό να επαναβεβαιώσει ότι εκείνη έχει την ευθύνη του υπουργείου. Ο Γ. Παπανδρέου απάντησε: “αυτό είναι αυτονόητο” αλλά είναι γνωστό πως ο κ. Πανάρετος είναι από τους πλέον στενούς συνεργάτες του και θεωρείται απίθανη η απομάκρυνσή του... Έτσι μάλλον η κόντρες θα έχουν και συνέχεια.

Και μέτωπο εναντίον Ευθυμίου-Αρσένη
Ο υφυπουργός προέβη σε δηλώσεις περί υπέρογκων αμοιβών στη διοίκηση του Οργανισμού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης την περίοδο 1997-2003 βάζοντας στο στόχαστρο τους τότε υπουργούς Αρσένη και Ευθυμίου.
Ο Υφυπουργός ενώ ο ΟΕΕΚ είναι στην αρμοδιότητα της Υπουργού ουσιαστικά την παρέκαμψε και ζήτησε παρέμβαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
Ωστόσο ο σχετικός φάκελος είχε σταλεί από τον Π. Ευθυμίου στον εισαγγελέα, ενώ και η κ. Διαμαντοπούλου ζήτησε έρευνα ως το 2008.
Η νέα αυτή ... πρωτοβουλία του κ. Πανάρετου αποτέλεσε μια ακόμα σταγόνα στο ήδη γεμάτο ποτήρι.



* Τρία είναι τα σενάρια που εξετάζονται για τη βάση του δέκα πέντε χρόνια μετά τη θέσπισή της ως προϋπόθεση για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Το πρώτο σενάριο μειώνει τη βάση κατά δύο μονάδες, αλλά...
Ο υπολογισμός θα γίνεται για κάθε σχολή ή τμήμα σχολής ξεχωριστά. Δηλαδή η βάση θα καθορίζεται από το μέσο όρο των βαθμών των πέντε πρώτων εισακτέων δια του δύο, όμως η βάση αυτή δεν θα μπορεί να είναι μικρότερη του οκτώ.

Το δεύτερο σενάριο βάζει βασικό μάθημα ανά σχολή ή τμήμα και η βάση του δέκα θα ισχύει μόνο για αυτό το μάθημα.

Το τρίτο σενάριο δίνει “δεύτερη ευκαιρία” σε όσους “κόβονται” λόγω της βάσης του δέκα. Σε όσα τμήματα δεν συμπληρώνεται ο αριθμός των εισακτέων κάποιοι υποψήφιοι θα κρίνονται ξανά με χαμηλότερη βάση...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου