ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 27 Ιουλίου 2010

«Βενζίνη τέλος» -Σκληραίνουν τη στάση τους οι βυτιοφορείς, με απεργία απειλούν και οι πρατηριούχοι


 





Κρίσιμη σύσκεψη για την πορεία των κινητοποιήσεών τους θα έχουν την Τρίτη οι εκπρόσωποι των ιδιοκτητών βυτιοφόρων, οι οποίοι εμφανίζονται αποφασισμένοι να σκληρύνουν τη στάση τους, αντιδρώντας στις ρυθμίσεις για το άνοιγμα του επαγγέλματός τους.Τα προβλήματα στην ομαλή τροφοδοσία της αγοράς με καύσιμα αναμένεται να ενταθούν, καθώς το...
μεσημέρι της Τρίτης αποφασίζουν για απεργία και οι πρατηριούχοι.

Οι βενζινοπώλες διαμαρτύρονται για την ουσιαστική κατάργηση των αποστάσεων ασφαλείας στην ίδρυση και λειτουργία των πρατηρίων υγρών καυσίμων από χώρους συνάθροισης κοινού, με νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων.

«Βενζίνη τέλος»

Ο ανεφοδιασμός των πρατηρίων έχει σταματήσει από τα μεσάνυχτα της Κυριακής και έχουν ακινητοποιηθεί πάνω από 30.000 φορτηγά και βυτιοφόρα, με αποτέλεσμα να παρατηρούνται ελλείψεις στην αγορά και να σχηματίζονται ουρές σε βενζινάδικα, τα οποία το ένα μετά το άλλο στεγνώνουν.



Οι οδηγοί έσπευσαν από την Κυριακή να «φουλάρουν», δημιουργώντας ουρές εκατοντάδων μέτρων έξω από τα πρατήρια, με αποτέλεσμα τα αποθέματα να εξαντληθούν ταχύτερα. Ήδη στην Αθήνα λίγα είναι τα πρατήρια που διαθέτουν πλέον βενζίνη, ενώ την επιγραφή «βενζίνη τέλος» αναρτούν πλέον ολοένα και περισσότερα πρατήρια στη Μακεδονία, τη Θράκη και αλλού.

Εκτός από τα καύσιμα, ελλείψεις αναμένεται να εμφανιστούν τις προσεχείς μέρες και σε βασικά καταναλωτικά προϊόντα, καθώς θα σταματήσει η ομαλή τροφοδοσία της αγοράς λόγω των κινητοποιήσεων των ιδιοκτητών φορτηγών.

Οι έμποροι ζητούν από κυβέρνηση και απεργούς να συζητήσουν και να βρεθεί λύση έτσι ώστε να επιλυθεί ένα πρόβλημα που ταλαιπωρεί όλη την αγορά και που επηρεάζει αρνητικά οικονομία και τουρισμό.

Ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ Κ.Μίχαλος ζήτησε «να πρυτανεύσει η λογική» και πρόσθεσε πως «οι λίγοι εναπομείναντες εκπρόσωποι ενός απαξιωμένου οικονομικού μοντέλου, πρέπει να κατανοήσουν ότι οι εποχές, είτε το θέλουν είτε όχι έχουν αλλάξει» κατέληξε ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ.

Σκληραίνουν τη στάση τους

Οι εκπρόσωποι των βυτιοφορέων επρόκειτο να συνεδριάσουν τη Δευτέρα για να ξεκαθαρίσουν τη στάση τους, κάτι τέτοιο όμως δεν κατέστη εφικτό, καθώς δεν μπόρεσαν να προσέλθουν όλοι οι εκπρόσωποι και έτσι η συνάντηση θα γίνει την Τρίτη.

Οι ιδιοκτήτες των βυτιοφόρων δηλώνουν πάντως ότι δεν είναι καθόλου ικανοποιημένοι από τη στάση που τηρεί η κυβέρνηση και δεν αποκλείουν να κατεβάσουν τα οχήματά τους στην Αθήνα κατά την ψήφιση του επίμαχου νομοσχεδίου, το οποίο έχει πάρει το δρόμο προς τη Βουλή.

Τη Δευτέρα, ουρές χιλιομέτρων σχηματίστηκαν στην εθνική Αθηνών Λαμίας, στο ύψος της Μεταμόρφωσης όπου έχουν σταθμεύσει οι απεργοί, δεκάδες φορτηγά και βυτιοφόρα, με αποτέλεσμα η κυκλοφορία των οχημάτων να γίνεται με αργούς ρυθμούς.

Στη Θεσσαλονίκη, οι ιδιοκτήτες βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων προχώρησαν σε αποκλεισμό των χώρων φορτώσεων στα διυλιστήρια, ενώ φορτηγά παρατάχθηκαν και στην περιοχή της Λαχαναγοράς, χωρίς ωστόσο να αποκλείσουν τον δρόμο.

Το μεσημέρι της Δευτέρας ο υπουργός Μεταφορών Δημήτρης Ρέππας παρουσίασε το νομοσχέδιο για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές. Σύμφωνα με τον υπουργό, το περιεχόμενο του νομοσχεδίου προήλθε μετά από σκληρές διαπραγματεύσεις με την τρόικα και κέρδος το 3ετες μεταβατικό στάδιο και όχι το απευθείας άνοιγμα του επαγγέλματος.

Αρχικά στο σχέδιο νόμου, οι τιμές που είχαν οριστεί έφταναν για φορτηγό έως 40 τόνους τις 94.000 ευρώ, ενώ μετά τις διαπραγματεύσεις καθορίστηκε στις 71.500. Αντίστοιχα ενώ η ανώτατη τιμή για βυτιοφόρο έφτανε τις 192.000 ευρώ, στο νομοσχέδιο διαμορφώνεται στις 112.000. Το μεταβατικό διάστημα, από 5 χρόνια που ήθελε η ελληνική πλευρά, κατέβηκε στα τρία. Η καταβαλλόμενη εισφορά θα μειώνεται κλιμακωτά μέχρι το 2013, οπότε και θα μηδενιστεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου