ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 24 Ιουλίου 2010

Τίτλοι τέλους για το blog troktiko, πέντε μέρες μετά την δολοφονία του δημοσιογράφου Σωκράτη Γκιόλια - Η αστυνομία ψάχνει ακόμη τους δολοφόνους του Σωκράτη Γκιόλια


 «Καληνύχτα Ελλάδα, ο τόπος που γέννησε την Δημοκρατία κατάντησε να σκοτώνει την ελευθερία της έκφρασης. Καλό ταξίδι Σωκράτη και να μας προσέχεις από εκεί πάνω.» Με αυτά τα...
λόγια το blog troktiko αποχαιρέτισε τους αναγνώστες του. Λίγο πριν από τις 10.00 το βράδυ του Σαββάτου 24 Ιουλίου οι αναρτήσεις του blog προμήνυαν και στους πλέον αμύητους, πως οι διαχειριστές του είχαν αποφασίσει την οριστική παύση της λειτουργίας του "troktiko". Με δεκάδες αποχαιρετιστήρια μηνύματα για τον εμπνευστή του blog, η κατάληξη έμοιαζε πέρα από προφανής.
"Ο Σωκράτης μπορεί να πέθανε αλλά άνοιξε πλέον ο ασκός του Αίολου"
«Ο κύκλος Σωκράτη δεν έκλεισε...»
«Κάποτε υπήρχε ένα ελεύθερο μέσο» ήταν μερικοί από τους τίτλους των τελευταίων post του blog.
Δεκάδες παρόμοιες αποχαιρετιστήριες αναρτήσεις, έδειχναν πως το κενό που άφησε η δολοφονία του εμπνευστή του blog δεν μπορούσε να καλυφθεί. Η τελευταία ανάρτηση του «troktiko» ανέβηκε στις 12.48 τα ξημερώματα του Σαββάτου 24 Ιουλίου.
Την ίδια ώρα οι έρευνες της αστυνομίας βρίσκονται ακόμη στο σκοτάδι. Οι αστυνομικοί περιμένουν εντός των ημερών την σύζυγο του αδικοχαμένου δημοσιογράφου να καταθέσει τι είδε εκείνο το πρωί. Ακόμη οι αρχές περιμένουν την προκήρυξη καθώς καμία οργάνωση δεν έχει αναλάβει την ευθύνη όμως όλα τα ευρήματα δείχνουν ότι πίσω από την δολοφονία κρύβεται η “Σέχτα Επαναστατών”.
Το blog «troktiko» δημιουργήθηκε πριν από τρία χρόνια, με βασικό μέλημα των ιδρυτών του, τη συνεχή ανάρτηση ειδήσεων που κάλυπταν μια ευρύτατη γκάμα ενδιαφερόντων. Από πολιτική, οικονομία, αθλητικά, μέχρι life style και «ροζ ιστορίες». Τα κείμενα ήταν σύντομα και σαφή, ενώ συχνά ήταν και ιδιαιτέρως επιθετικά.

Ο πρωτότυπος τρόπος γραφής σε συνδυασμό με την κατάλληλη φωτογραφία κατέκτησαν πολύ σύντομα την πλειονότητα των Ελλήνων που ενημερώνονται από το Internet.

Πρόσφατα έγινε γνωστό ότι οι μηνιαίες επισκέψεις μοναδικών (unique) αναγνωστών του «troktiko» ξεπέρασαν το 1,5 εκατομμύριο! Η επιτυχία ήταν μοναδική.

Πολιτικοί, καλλιτέχνες, αθλητές και κοινό ξεκινούσαν την πρωινή τους ενημέρωση από το «troktiko» που δεν αμελούσαν να επισκέπτονται πολλάκις ημερησίως ικανοποιώντας την ανάγκη τους για συνεχή, ταχύτατη και... ενδιαφέρουσα ενημέρωση.

Ταυτόχρονα, έγινε ο φόβος των κάθε λογής τσαρλατάνων (κυρίως πολιτικών και εμπόρων) και το αποκούμπι των αδικημένων που για πρώτη ίσως φορά στην ιστορία του Τύπου, μπορούσαν μέσα σε λίγα λεπτά να εκθέσουν ανεπανόρθωτα αυτόν που τους αδίκησε.

Ο Γκιόλιας και οι συνεργάτες του, ίσως και χωρίς να το περιμένουν, κατάφεραν να δημιουργήσουν το καλύτερο εργαλείο δημοκρατίας που γνώρισε η χώρα. Γι' αυτό ήταν σημαντικός. Με λάθη και ελαττώματα φυσικά. Αλλά ακόμα κι αυτά άρεσαν στην πλειοψηφία, που διψούσε για «απροσπέλαστη» δημοσιογραφία.

Η αναγνώριση και η αποδοχή ήταν πρωτόγνωρη. Η χρηστικότητα, η αμεσότητα και η ποικιλία των ειδήσεων καθιέρωσαν το «troktiko» στη συνείδηση εκατοντάδων χιλιάδων αναγνωστών ως το προτιμότερο μέσο ενημέρωσης στην Ελλάδα. Εξυπακούεται ότι πολλοί έσπευσαν να το μιμηθούν αλλά κανείς δεν μπόρεσε να βρει την ακριβή συνταγή της επιτυχίας.

Το σίγουρο είναι ότι κανείς δεν κατάφερε να πείσει ένα τόσο μεγάλο κοινό να τον ακολουθήσει έχοντας στη διάθεσή του τόσα λίγα μέσα.

Το «troktiko» πέτυχε κάτι που κανένας εκδότης και κανένας καναλάρχης δεν κατάφερε τα τελευταία 25 χρόνια. Χωρίς διαφήμιση, χωρίς αστέρες και ακριβοπληρωμένους δημοσιογράφους, χωρίς χρέη στο ΙΚΑ και την εφορία, κατάφερε να αποκτήσει έναν απίστευτο αριθμό καθημερινών αναγνωστών.

Κατάφερε να αφουγκραστεί την επιθυμία του μέσου αναγνώστη και να του προσφέρει αυτό που ζητούσε χωρίς εκπτώσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου