ασιατικής πόλης τη 2η συνεχόμενη φετινή του νίκη και 4η συνολικά, παίρνοντας και το ψυχολογικό πλεονέκτημα στο κυνήγι του τίτλου. Στη 2η θέση του βάθρου ανέβηκε ο Sebastian Vettel, ο οποίος δεν κατάφερε στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα να αμφισβητήσει τον Ισπανό. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Mark Webber, ο οποίος κέρδισε τις McLaren με τη βοήθεια μιας στρατηγικής απόφασης της Red Bull και διατήρησε την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα. Ακολούθησαν οι Jenson Button, Nico Rosberg, Rubens Barrichello, Robert Kubica, Adrian Sutil, Nico Hulkenberg και Felipe Massa. Βαρύ πλήγμα στις ελπίδες του Hamilton για πρωτάθλημα ήταν η εγκατάλειψή του, ύστερα από σύγκρουση με τον Webber.
Χωρίς απειλή βροχής πάνω από την πίστα της Σιγκαπούρης, τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στο grid. Τα κόκκινα φώτα έσβησαν και ο Fernando Alonso παρότι δεν έκανε καλή εκκίνηση κατάφερε να κρατήσει την πρώτη θέση στην πρώτη στροφή. Καλή εκκίνηση έκανε ο Vettel, ο οποίος όχι απλώς δεν κινδύνευσε από τις McLaren αλλά απείλησε τον Alonso. Οι Hamilton και Button έστριψαν με αυτήν τη σειρά αν και προσωρινά ο Button βρέθηκε λίγο μπροστά από τον ομόσταβλό του. Ο Mark Webber κράτησε επίσης την 5η θέση ενώ πιο πίσω ο Barrichello έχασε δύο θέσεις από τους Rosberg και Kubica.
Φυσικά, δεν έλειψαν οι επαφές, με τον Heidfeld να πέφτει πάνω στο πίσω μέρος της Force India του Tonio Liuzzi. Το αποτέλεσμα ήταν να σπάσει η εμπρός πτέρυγα στη Sauber του Γερμανού και να πάθει ζημιά ο πίσω άξονας στο μονοθέσιο του Ιταλού. Στον πρώτο γύρο ο Felipe Massa εφάρμοσε μια ακραία στρατηγική, μπαίνοντας στα pit για να αλλάξει από τα μαλακά ελαστικά στα σκληρά, προφανώς με σκοπό να βγάλει με αυτά όλο τον αγώνα.
Ο Heidfeld πήγε αργά-αργά προς τα pit ενώ ο Liuzzi αναγκάστηκε να σταματήσει μέσα στην πίστα. Έτσι, το Αυτοκίνητο Ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του για να απομακρυνθεί το μονοθέσιο του Ιταλού. Σε αυτό το σημείο κάποιοι δοκίμασαν να αλλάξουν τη στρατηγική τους και η Red Bull έβαλε μέσα τον Mark Webber για αλλαγή ελαστικών, κάτι που έκαναν επίσης σχεδόν όλοι όσοι βρίσκονταν από τη 10η θέση και κάτω. Ωφελημένος από αυτήν την κατάσταση ήταν ο Felipe Massa, ο οποίος βρέθηκε στη 14η θέση, αλλά καθηλωμένος πίσω από αρκετά μονοθέσια.
Οι πρώτοι 8 οδηγοί δεν μπήκαν στα pit με το SC. Όταν ο αγώνας ξαναξεκίνησε ο Fernando Alonso δεν είχε πρόβλημα να διατηρήσει την πρωτοπορία και προσπάθησε να φτιάξει μια μικρή διαφορά από τον Vettel ενώ ο Mark Webber είχε τη δυσκολότερη αποστολή. Ο Αυστραλός της Red Bull βρέθηκε αρκετά πίσω και έκανε πολύ ωραίες προσπεράσεις σε Kobayashi και Schumacher στην προσπάθειά του να ανέβει ψηλότερα στην κατάταξη.
Οι Alonso και Vettel άρχισαν να ξεμακραίνουν από τους υπόλοιπους, με τον Ισπανό της Ferrari να είναι λίγο πιο γρήγορος από τον Γερμανό της Red Bull και να παίρνει μια μικρή διαφορά της τάξης των 3-3,5 δευτερολέπτων, καθοδόν για το καθοριστικό pit stop. Ταυτόχρονα, ο Webber από την 8η θέση, έχοντας όμως κάνει το pit stop του, προσπαθούσε να μειώσει τη διαφορά του από τον Hamilton για να βρεθεί μπροστά του μετά το pit stop του Βρετανού.
Τα pit stop ξεκίνησαν στον 29ο γύρο με τον Lewis Hamilton. Ο Βρετανός μπήκε, φόρεσε τα σκληρά και επέστρεψε στην πίστα. πίσω από τον Mark Webber. Στον επόμενο γύρο μπήκαν μαζί οι Alonso και Vettel. Οι θέσεις τους δεν άλλαξαν και ο Ισπανός διατήρησε την πρώτη θέση, μπροστά από τον Γερμανό. Στον 31ο γύρο μπήκε και ο Jenson Button, ο οποίος βγήκε στην πίστα πίσω από τον ομόσταβλό του.
Λίγο αργότερα το SC έκανε την εμφάνισή του για 2η φορά. Ο Kamui Kobayashi, αφού πρώτα πέρασε τον Michael Schumacher, έχασε τον έλεγχο της Sauber στη στροφή 18 και κατέληξε στις μπαριέρες. Πίσω του έπεσε ο Bruno Senna, που ακολουθούσε, και φυσικά με δύο μονοθέσια σταματημένα μέσα στην πίστα οι αγωνοδίκες έστειλαν στην πίστα το Αυτοκίνητο Ασφαλείας για να καθαριστούν τα συντρίμμια.
Στην επανεκκίνηση είχαμε το δράμα του αγώνα. Ενώ ο Alonso κράτησε την πρώτη θέση και ο Vettel τον ακολούθησε στη 2η, ο Lewis Hamilton προσπάθησε να περάσει τον Mark Webber και να πάρει την 3η θέση. Ο Βρετανός έστριψε λίγο μπροστά από τον Αυστραλό αλλά στην έξοδο της στροφής είχαν επαφή, με αποτέλεσμα ο Hamilton να εγκαταλείψει τον αγώνα. Ο οδηγός της McLaren πολύ εκνευρισμένος πέταξε το τιμόνι του βγαίνοντας από το μονοθέσιο, βλέποντας να χάνει πολύ έδαφος στο κυνήγι του τίτλου.
Και πιο πίσω όμως υπήρξαν συμβάντα. Οι Heidfeld και Schumacher «στριμώχτηκαν» σε μια στροφή, με αποτέλεσμα ο οδηγός της Sauber να εγκαταλείψει και ο 7 φορές πρωταθλητής να επιστρέψει στα pit για αλλαγή της εμπρός πτέρυγας. Αυτό έφερε τον Massa στη 10η θέση και του έδωσε την ευκαιρία να μπει στους βαθμούς. Ο Βραζιλιάνος ήταν ακόμα κολλημένος πίσω από τον Hulkenberg και οι δύο τους πίσω από τον Adrian Sutil. Πολύ καλό αγώνα έκανε ο Nico Rosberg, που κρατούσε την 5η θέση μπροστά από τον Kubica.
Πιο μπροστά οι μάχες ανάμεσα στους προπορευόμενους συνεχίστηκαν. Ο Vettel άρχισε να γράφει ταχύτερους γύρους και πλησίασε τον Alonso στο 1 δευτερόλεπτο ενώ και ο Button εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι τα ελαστικά του Webber είχαν αρχίσει να φθείρονται και συνεχώς μείωνε λίγο-λίγο τη διαφορά τους. Σε εκείνο το σημείο του αγώνα ο Vettel φαινόταν να μπορεί να κινηθεί ταχύτερα από τον Alonso αλλά δεν μπορούσε να βρεθεί αρκετά κοντά για να απειλήσει προσπέραση.
Στον 50ό γύρο ο Robert Kubica μπήκε στα pit για 2η φορά, κάτι που τον έριξε στη 12η θέση, πίσω από τον Buemi. Ο Πολωνός ωστόσο ήταν πολύ γρήγορος και πέρασε τον Ελβετό, όπως και τον Petrov, που βρήκε μπροστά του, ανεβαίνοντας στη 10η θέση. Λίγο αργότερα κατάφερε να περάσει και τον Felipe Massa ανεβαίνοντας 9ος. Ο Kubica ήταν ασταμάτητος και στη συνέχεια πέρασε με πολύ ωραίο τρόπο διαδοχικά τους Hulkenberg και Sutil, ανεβαίνοντας στην 7η θέση.
Στους τελευταίους γύρους η μάχη ανάμεσα σε Alonso και Vettel, ο οποίος σε όλο τον αγώνα είχε να ανησυχεί για την κατάσταση των φρένων του, άναψε και πάλι. Ο Γερμανός της Red Bull έκανε την ύστατη προσπάθεια να φτάσει τον Ισπανό και έριξε τη διαφορά τους κάτω από το 1 δευτερόλεπτο. Η απάντηση του Alonso όμως ήταν άμεση και με έναν ταχύτερο γύρο έκοψε την όρεξη του Vettel. Ο τελευταίος γύρος ήταν δραματικός. Η Lotus του Kovalainen πήρε φωτιά στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού αλλά το ενδιαφέρον ήταν αλλού. Ο Vettel είχε φτάσει 2 δέκατα πίσω από τον Alonso, ο οποίος όμως κρατήθηκε μπροστά και πήρε την καρό σημαία. Ο Ισπανός πανηγύρισε τη 2η νίκη του στη σειρά και 4η φετινή, σε έναν αγώνα που τα πήρε όλα: pole, νίκη και ταχύτερο γύρο. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι δύο Red Bull με τον Sebastian Vettel και Mark Webber και ακολούθησαν οι Jenson Button, Nico Rosberg, Rubens Barrichello, Robert Kubica, Adrian Sutil, Nico Hulkenberg και Felipe Massa.
Μετά το τέλος του GP Σιγκαπούρης το πρωτάθλημα πήρε ξανά φωτιά. Ο Webber εξακολουθεί να προηγείται με 202 βαθμούς αλλά πλέον ο Alonso έχει ανέβει στη 2η θέση με 191 βαθμούς. Ο Hamilton έμεινε 3ος με 182 βαθμούς ενώ ο Vettel έφτασε στους 181 και ο Button έπεσε 5ος με 177 βαθμούς. Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών η Red Bull έφτασε στους 383 βαθμούς, η McLaren έχασε έδαφος και έχει 359 και η Ferrari ανέβηκε στους 316 βαθμούς.
Επόμενος αγώνας είναι ο GP Ιαπωνίας στη Suzuka το 3ήμερο 8-10 Οκτωβρίου.
ΑποτελέσματαΘ. | Οδηγός | Ομάδα | Διαφ. | < > | P. | |
1 | F. Alonso | FERRARI | Νικητής | 1 | ||
2 | S. Vettel | RED BULL | 0.2 | 1 | ||
3 | M. Webber | RED BULL | 29.1 | 28.8 | 1 | |
4 | J. Button | MCLAREN | 30.3 | 1.2 | 1 | |
5 | N. Rosberg | MERCEDES | 49.3 | 19.0 | 1 | |
6 | R. Barrichello | WILLIAMS | 56.1 | 6.7 | 1 | |
7 | R. Kubica | RENAULT | 86.5 | 30.4 | 2 | |
8 | N. Hulkenberg | WILLIAMS | 0.3 | 1 | ||
9 | F. Massa | FERRARI | 0.5 | 1 | ||
10 | A. Sutil | FORCE INDIA | 25.8 | 1 | ||
11 | V. Petrov | RENAULT | 1L | 1L | 1 | |
12 | J. Alguersuari | TORO ROSSO | 1L | 2.1 | 1 | |
13 | M. Schumacher | MERCEDES | 1L | 6.7 | 2 | |
14 | S. Buemi | TORO ROSSO | 1L | 4.5 | 1 | |
15 | L. di Grassi | VIRGIN | 2L | 1L | 2 | |
16 | H. Kovalainen | LOTUS | 3L | 1L | 1 | |
17 | T. Glock | VIRGIN | 12L | 9L | 1 | |
18 | N. Heidfeld | SAUBER | 25L | 13L | 2 | |
19 | L. Hamilton | MCLAREN | 26L | 1L | 1 | |
20 | C. Klien | HRT | 30L | 4L | 1 | |
21 | K. Kobayashi | SAUBER | 31L | 1L | ||
22 | B. Senna | HRT | 32L | 1L | 1 | |
23 | J. Trulli | LOTUS | 34L | 2L | 2 | |
24 | V. Liuzzi | FORCE INDIA | 60L | 26L | 1 |
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2010 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου